hojas de personajes

Plazas Cerradas.

hojas de personajes

Notapor comrade00 » Vie, 21 Mar 2014, 14:55

aqui postean los personajes y los background
comrade00
Antediluviano

Re: hojas de personajes

Notapor Abdril » Vie, 21 Mar 2014, 23:14

Background
Oculto:
Presente:
-umm...donde Estoy - dice una voz de mujer
-En una celda ¿que no es evidente? - contesta una voz de hombre
-ahh..umm...y Que paso?
-Después de beber litros de cerveza armaste una pelea en una cantina y por eso te encerraron
-jajaja entonces debió de ser una buena noche ¿no?, jaja
-¡Donde dejaste el orgullo!... ¡que no decías que tus hazañas serian narrados por todos los bardos!
Por un momento la mirada de la mujer se torna gélida como las nieves perpetuas de donde proviene, pero luego cambia a una de total despreocupación
- Acaso me vas a molestar toda la vida Khotar?

Hace 15 años:
-Vamos no seas cobarde, coge el cuchillo
-no se,..., por que quieres hacer esto
-ya te dije que para ser hermanos de sangre, así siempre nos ayudaremos el uno al otro, ¿que, acaso no quieres ser mi hermano de sangre?, así seremos mas que amigos
-esta bien
los dos niños se hacen una larga cortada en su mano derecha, luego estrechan esas manos
-ya ves khotar, ni siquiera dolió tanto, y ahora nuestras vidas estarán ligadas por siempre
La niña sonríe, mientras el niño aguanta  el llanto.

Presente:
-Que harás cuando cuando salgas de esta celda?
-ir a beber supongo
-¿te vas a pasar toda tu vida así?
-y por que no, que tiene de malo
-¿ya olvidaste tus sueños?, ¿acaso olvidaste tus promesas?, ¿que no dijiste que algún día escalarías el Khalarion y reclamarías sus tesoros?
- ¡ya cállate!-grita- eso fue hace mucho tiempo-susurra.

Hace 13 años:
- Abdril no lo hagas, no vale la pena, no le hagas caso a Juregen- dice Khotar
- Yo puedo con esto
Khotar agarra la mano de abdril, y ella le responde con un puñetazo, que hace que el niño caiga, la niña se aleja en dirección al Al llegar hay una comitiva compuesta por unos niños de mayor edad
- Has llegado hermanita, ¿viniste a decirme que te no lo vas a hacer?
Los niños mayores se echan a reír, abdril no le presta atención y sigue caminando hasta llegar a la orilla del rió
- ¡oye etas loca te vas a matar!... bueno mejor para mi- dice juregen
Khotar se acerca corriendo hacia abdril
-no lo hagas, no lo hagas- dice en voz baja
-Khotar, tu eres mi hermano de sangre, por eso debes apoyarme en todo lo que haga. Khotar, yo puedo hacerlo- responde abdril casi susurrando.
La niña se zambulle al rió helado y nada hacia la otra orilla, sus labios se ponen azules, siente un dolor como de mil agujas que se clavan en su cuerpo, tal vez no debió dejarse convencer para hacer este desafió, las fuerzas se alejan de sus miembros. Cualquier persona a sus nueve años hubiera sucumbido ante el dolor pero ella no, no la hija Firbard el jefe del clan, no si Khotar la estaba observando. Sus ojos demostraban la obstinación que la ha caracterizado toda su vida, esa que le nubla la mente pero que le permite obtener aquello por lo que lucha, en este caso la otra orilla del rió. Una sonrisa cruzo su rostro al conquistar el desafió.

Presente:
Un guardia se acerca rápidamente a la celda
-mujer ya deja el escándalo- dice el guardia y le lanza un baldado de agua fría a Abdril
-jaja espero que eso te ense...-
La frase del guardia se ve cortada por la mano de mujer que pasa entre los barrotes y lo agarra por el cuello.
-a eso llamas un castigo- dice ella, para luego chocar al guardia contra los barrotes, con lo que el guardia pierde el sentido.
-Nunca piensas tus acciones, por que alguien inteligente como tu actúa tan impulsiva mente - dice khotar
-que no te vas a ir, hoy has molestado mas de lo común-
- fue tu idea ser hermanos de sangre recuerdas, nuestras vidas estarán ligadas por siempre dijiste esa vez
- empiezo a arrepentirme, momentos así me hacen extrañar la soledad-
Un silencio se extiende por lo que parece una eternidad para abdril
-oh vamos Khotar, sabes que no quise decir esos es que me haces enojar... háblame... ¡Khotar!

Hace 7 años:
-¡No!, Eres solo una muchacha, nunca te dejaría venir conmigo a esta expedición, Khotar no la dejes salir- Dice un hombre tan alto que pareciera tener sangre de gigante en sus venas, y tan ancho que parece un tonel, y luego sale de la tienda.
-Ya escuchaste a tu padre, no te dejare salir-
-quítate de mi camino-
Los dos jóvenes forcejean por un momento, pero Khotar logra dominar, y con una llave aprisiona a la muchacha.
-¡quítate de encima!-
-ya cállate niña tonta, para que quieres enfrentarte a Arauthathor, solo le estorbarías a nuestro padre y a nuestro hermano- dice juregen
- ¡siempre has sido un cobarde!, me avergüenza ser tu hermana, que bueno que no eres el mayor, el clan estaría condenado bajo tu mando-
- ¡Khalas no es mas capaz que yo!
- Sal y demuéstralo... ¿por que dudas, por que no sales? eres un cobarde-
Juregen recoge una espada y sale de la tienda.
- Tu te quedaras acá, no dejare que salgas- dice khotar
- comienzo a pensar que nunca lograre que me dejes sola- Responde abdril con enojo.

Presente:
- ¿Te quedaras callado el resto de la noche?, oh vamos, ya te pedi disculpas, vamos khotar hablame hacia mucho tiempo que no lo hacías- después de diez minutos de silencio
- ¿cuanto tiempo te quedaras callado?... mira ya empieza a amanecer supongo que me daran sailda, tengo hambre ¿cuanto dinero me quedara?... ummm sigues callado, ni modo.
La mujer le da unas cuantas cachetadas al guardia, -oye tu, levántate , no te pegue tan duro, oye ya amaneció ya se cumplió el tiempo de encierro para una pelea de cantina- dice ella. el guardia recobra un poco del sentido.
- ¿me dejaras salir o tendré que quitarte las llaves?-

Hace tres años
- Estas muy borracha, no piensas con claridad-
- suéltame esta vez no dejare que me detengas, ese imbécil no puede ser nombrado jefe del clan-
- no puedes hacer nada, tu hermano mayor murió, y ahora juregen es el sucesor de tu padre-
- mi padre aun no ha muerto-
- ¡Acéptalo de una vez!... tu padre agoniza-
- ¡mi padre es una persona fuerte, no sucumbirá ante una simple enfermedad!
- tu padre esta viejo, y nunca se recupero de la muerte de tu hermano-
- si tan solo me hubiese dejado acompañarlo, yo hubiera podido pelear a su lado, ¡yo hubiese podido hacer algo!
- Hubieras muerto como Khalas, ni siquiera tu padre pudo hacer algo contra Arauthathor, no le dicen la muerte blanca por nada-
- sabes que fue culpa de juregen, ese imbécil se acobardo en la pelea y khalas se sacrifico por el-
- no importa lo que haya pasado, que piensas hacer ¿ir y deirle a juregen que te deje ser la jefa?
- escalare el monte Khalarion matare a Arauthathor mientras duerme cogeré sus tesoros y reclamare el liderato del clan, juregen no podrá hacer nada
-jajaja, mírate estas borracha, apenas y puedes estar de pie, no podrias matar ni una mosca
- quítate de mi camino, ya te dije que esta ves no dejare que me detengas ya no soy una chiquilla
- obstinada como siempre, siempre pierdes la cabeza , nunca piensas en lo que vas a hacer
- no necesito pensar,necesito actuar, y ya quítate de mi camino
- no te dejare ir a tu muerte
Khotar intenta detener a Abdril, pero ella ha crecido fuerte y hábil y aun estando muy tomada logra impactar un puñetazo, pero khotar no es ningún principiante logra aguantar el golpe y no la deja marcharse, Abdril coge un cuchillo y lo hiere en un muslo. khotar la suelta

Presente.
- Guardia en fin, me dejaras ir o no-
- si si... si, coge acá están las llaves, ya cumpliste la noche de condena-
- gracias que amable
Abdril recoge la llave y abre la celda, luego recoge sus pertenecías  y se marcha de la cárcel. Un segundo después llega el reemplazo del guardia
- oye que te pasa por que esa cara- dice el guardia dos
- esa mujer tiene una fuerza y una velocidad impresionante, pero no es por eso- dice el guardia uno
-¿entonces?-
-esta loca amigo, se la paso hablando sola toda la noche-

The numbers
Oculto:
Abdril NordJün
Human/ female
Barbarian 7
Eyes: green
Hair. Red
Height: 1,8 m
Weight: 80 Kg

Chaotic neutral

Srt 18 (22)
Con 20 (26)
Dex 15
Int 12
Wis 13
Cha 14

TS
Fort 5+5= 12 (15 while raging)
Ref  2+2= 6
Will 2+5= 9 (14 while raging)

AC= 21 (19 while raging)
Touch AC: 14 (12 while raging)
FF AC: 19 (17 while raging)
Hp= 47+35(con) +7(clase preferida)= 93 (114 while raging)
DR= 1/-

Atack: +12/+7  (+ 1Adamantine Greatsword  Keen flaming 2d6+7+1d6(fuego)  17-20/x2)
+14/+9  (+1 Adamantine Greatsword  Keen flaming 2d6+10+1d6(fuego) 17-20/x2 ) - While raging
+9/+4 (Composite Long Bow 1d8+4 20/x3)

CMB: +11 (+13 While raging)
CMD: 23

SQ: Fast movement, Rage (29 Rounds/day), rage power (Spirit totem lesser, Spirit totem, Intimidating Glare ), Companion spirit (+2 perception while rage or sleep), unncany dodge, Improved unncany dodge, damage reduction 1/-
Feat: power atack, Extra rage, Endurance , Steadfast determination, Raging vitality
Skills:
Acrobatics* (7): +12
Swim* (4): +11
Perception (7): +11
Intimidate 7 :+12
Climb* (4): +11
Stealth* (7): +9
Survival (2):+6
Kn nature (1): +5
*-2 armor check penalty
Traits: armor expert, Background (+1 en survival, surivival es ahora una skill de clase para sino lo era, gana +1 al bono(+2) en lugares montañosos o de clima frio (10c a -30c) y tiene cold resistance 10")

Gear: +1 Keen flaming Adamantine Greatsword  21050 gp , long bow composite(+4 Str)(500gp), breastplate of mobility +1 (4500 gp), +2 waraxe, Horned helmet of the fortunate soldier
Última edición por Abdril el Dom, 26 Jun 2016, 17:19, editado 2 veces en total
Imagen

The Numbers
Oculto:
Abdril NordJün
Human/ female
Barbarian 7
Eyes: green
Hair. Red
Height: 1,8 m
Weight: 80 Kg

Chaotic neutral

Srt 18 (22)
Con 20 (26)
Dex 15
Int 12
Wis 13
Cha 14

TS
Fort 5+5= 12 (15 while raging)
Ref  2+2= 6
Will 2+5= 9 (14 while raging)

AC= 21 (19 while raging)
Touch AC: 14 (12 while raging)
FF AC: 19 (17 while raging)
Hp= 47+35(con) +7(clase preferida)= 93 (114 while raging)
DR= 1/-

Atack: +12/+7  (+ 1Adamantine Greatsword  Keen flaming 2d6+7+1d6(fuego)  17-20/x2)
+14/+9  (+1 Adamantine Greatsword  Keen flaming 2d6+10+1d6(fuego) 17-20/x2 ) - While raging
+9/+4 (Composite Long Bow 1d8+4 20/x3)

CMB: +11 (+13 While raging)
CMD: 23

SQ: Fast movement, Rage (29 Rounds/day), rage power (Spirit totem lesser, Spirit totem, Intimidating Glare ), Companion spirit (+2 perception while rage or sleep), unncany dodge, Improved unncany dodge, damage reduction 1/-
Feat: power atack, Extra rage, Endurance , Steadfast determination, Raging vitality
Skills:
Acrobatics* (7): +12
Swim* (4): +11
Perception (7): +11
Intimidate 7 :+12
Climb* (4): +11
Stealth* (7): +9
Survival (2):+6
Kn nature (1): +5
*-2 armor check penalty
Traits: armor expert, Background (+1 en survival, surivival es ahora una skill de clase para sino lo era, gana +1 al bono(+2) en lugares montañosos o de clima frio (10c a -30c) y tiene cold resistance 10")

Gear: +1 Keen flaming Adamantine Greatsword  21050 gp , long bow composite(+4 Str)(500gp), breastplate of mobility +1 (4500 gp), +2 waraxe, Horned helmet of the fortunate soldier
Abdril
Antiguo

Notapor MuertoX » Mar, 25 Mar 2014, 13:56

Lore
Oculto:
Sir Dargor Valle, hijo de Lord Baeton Valle, un empobrecido Noble.
Hace 15 años, Lord Baeton peleó valientemente en la revolución oscura, organizada por una asociación de magos malvados que amenazaban con devastar el reino y someterlo a la anarquía. Sin embargo el Rey :Insertnombre: reunió a su ejército y pudo detener la malvada rebelion.
No sin perdidas, ya que muchas personas murieron, incluyendo el mismiso rey y el padre de Dargor, que ejercía como Comandante del flanco izquierdo en la batalla final.
El rey había prometido reestablecer la gloria del clan Valle entregando titulos herederos y tierras a cuidar, subiendo su status de noble a Diplomático. Sin embargo, cuando el rey murió, su hijo :Insernombre: no llevó a cabo la promesa de su padre ante ninguno de los nobles del reino.
Dargor, al morir su padre, pasó a heredar la finca de su padre, una pobre granja en las orillas de la ciudad que, debido a su posicion, no logra causar notoriedad en el mercado. La granja apenas alcanza a cubrir los gastos de los que viven en ella, los cuidadores y trabajadores que siembran y recojen el maiz obtienen ganancias igual a los gastos que requieren al cabo de una temporada. En otras palabras, la granja en si no genera dinero para la "familia". Sin embargo, cerrar el lugar y venderlo provocaría el despido de todos esos trabajadores. Para Dargor, el lugar no es mas que un hogar en donde puede llegar a dormir y descansar.
Dargor, llegado a la edad necesaria, se unió al ejército del reino para seguir los pasos de su padre. Destacaba en el combate físico y estudios de ingeniería de la época. Debido a estos rasgos especiales, fue invitado a ser parte de la escuela militar especializada del reino, aquí pasó un año protegiendo aldeas lejanas de ataques de bandidos, criaturas salvajes que se iban exandiendo de zonas, entre otras amenazas.
Finalmente, a su actual edad de 25 años, Dargor fue invitado por Lord William a ser escudero en lo que fue la batalla de la cienaga, donde el ejército federal emboscó, capturó y eliminó a la organización de bandidos central, que controlaba todas las actividades ilícitas de la zona central. Esto fue un gran golpe ante los pillajes en las cercanías de la ciudad, y debido a la importancia y su buen rendimiento en combate como escudero, Dargor recibió el título oficial de Caballero, con esto se oficializó el traspaso de su herencia y su ascendencia noble. Sin embargo todo quedó solamente en papeles oficiales, no existió realmente una compensación monetaria, ni una petición a ser parte de ningun sector importante de la nobleza, solo lo protocolar.
Desde entonces Sir Dargor ha seguido probando su entereza y poniendose a prueba para recuperar el honor y la gloria de su familia en tiempos antiguos.

Ficha Personaje
Oculto:
Nombre :Sir Dargor Valle
Raza : Human
Alineamiento : Neutral-Good
Clase : Fighter (7)

Características
Fuerza: 20 : +5
Destreza: 14 : +2
Constitución: 14 : +2
Intelecto: 13 : +1
Sabiduría: 10
Carisma: 14 : +2

Salvadas y Estadísticas
HP: = 75
AC:10+2+6+1+1=20

- Desprevenido: 12
- Toque: 12
Iniciativa: 2
Velocidad: 30

Fortaleza:5+2
Reflejos: 2+2
Voluntad:2+0+2

Aptitudes Especiales

Ability Score Racial Traits: Human characters gain a +2 racial bonus to one ability score of their choice at creation to represent their varied nature.

Size: Humans are Medium creatures and thus receive no bonuses or penalties due to their size.
Base Speed: Humans have a base speed of 30 feet.

Languages: Humans begin play speaking Common. Humans with high Intelligence scores can choose any languages they want (except secret languages, such as Druidic). See the Linguistics skill page for more information about these languages.

Add +1 to the fighter's CMD when resisting two combat maneuvers of the character's choice.

Bonus Feats :Improved Trip, Cleave
-Armor training 2
-Weapon Training ( Blades, Heavy )
-Bravery +2 (+2 Will vs fear )
-Weapon specialization
-Dazzling display
-Weapon focus
-Dotes y Rasgos
-Power Attack
-Dodge
-Combat Expertise
-- Influence (+1 Diplomacy and Diplomacy is a class skill )
- Suspicious ( +1 Sense motive and Sense motive is a class skill )

Habilidades ( Bon.Atributo + Rango + extra )

Acrobatics (dex) = 2 + 0 + 0 =
Appraise (int) = 1 + 0 + 0 =
Bluff (cha) = 2 + 0 + 0 =
*Climb (str) = 5 + 1 + 0 =5+3
*Craft (int) = 1 + 0 + 0 =
*Diplomacy (cha) = 2 + 5 + 0 =7+3
Disable Device (dex) =2 +0 + 0 =
Disguise (cha) = 2 + 0 + 0 =
Escape Artist (dex) = 2 + 0 + 0 =
Fly (dex) = 2 + 0 + 0=
*Handle Animal (cha) =2 + 1 + 0=3+3
Heal (sab) = 0+0+0 =
*Intimidate (cha) = 2 + 5+ 0=7+3
*Knowdledge ( Dungeoneering ) (int) = 1+ 0 + 0 =
*Knowdledge ( Engineering ) (int) = 1+ 5 + 0 =6+3
Knowdledge ( ) (int) =0+0 + 0 =
Linguistic (int) = 2 +0 +0 =0
Perception (sab) = 0 +2 + 0 =
Perform (cha) = 2 + 0 + 0 =
*Profession (sab) = 0+ 0 + 0 =
*Ride (dex) = 2+ 1 + 0 =3+3
*Sense Motive (sab) = 0 +6 + 0=6+3
Sleight of hand (dex)=2 + 0 + 0=
Spellcraft (int) = 2+ 0 + 0 =
Stealth (dex) = 2 +0+0 =
*Survival (sab)= 0 +0 + 0 =
*Swim (str) = 5 + 1+ 0 =5+3
Use magic Device (cha) =

Combate
-Ofensive
CMB:12( 14 trip)
CMD: 24 (26 bull rush y trip )
Ataque Base: 7
Ataque de Rango: 9
Ataque Melee:12
Ataque Greatsword : +15 Daño :1d10+10
Ataque Longsbow : +7 Daño : 1d8+4

Otros:
Equipo :
-+2 Greatsword 8050 gp
-long bow composite(+4 Str)(500gp)
-breastplate of mobility +1 (4500 gp)

Mas equipo de campaña y raciones varias.
Oculto:
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.

Oculto:
Imagen
MuertoX
Matusalén

Notapor Eledron » Jue, 27 Mar 2014, 05:39

Background

Oculto:
Nombre: Eledron
Raza: Elfo
Clase: Ranger
Favored Region: Varisia, Forlorn elf
Deity: Desna

Eledron desde muy joven vivió con ambos padres, sin embargo en su afán de crecer siendo un gran guerrero, un día decidió junto con otros elfos adentrarse en el bosque Mierani, intrépidos buscaron adentrarse a la ciudad de Celwynvian, una ciudad que alguna vez fue de los elfos pero que ahora estaba hechizada, y que en muchas ocasiones los elfos habían intentado recuperar. Pero la aventura no salió nada bien ya que estos fueron sorprendidos por creaturas que matarían a muchos de ellos, pero otros lograron salir con vida, sin embargo, Eledron no logró escapar, ya que este quedó mal herido y lo dejaron atrás. Teniendo un poco de fe de que los suyos iban a salir en su búsqueda Eledron espero a que la ayuda viniese por él, pero nunca vino, Eledron pasó mucho tiempo solo, y entonces fue cuando en ese mismo bosque fue encontrado por humanos, los cuales le tenderían la mano. Desde entonces Eledron decidió pensar que su familia lo daba por muerto, y no decidió salir a buscarlos, por el contrario en un gesto de gratitud ayudó a los humanos en varias tareas, y este aprendió muchos de los dotes de los Ranger,fue así como conoció y domó a la bestia que lo acompaña. Un día mientras exploraba el bosque este vio que algo extraño se movía entre las ramas, cautelosamente se acercó y no pudo creer lo que veía, pues era la cría casi recién nacida de un dragón blanco. Lo más probable es que la creatura se la hubiese escapado talvez a algún cazador de dragones que pensara obtener como trofeo algunas monedas de oro vendiendo a la bestia en el mercado negro.
No lo pensó dos veces, agarró a la bestia, trató sus heridas y desde ese momento formaron un vínculo. Eledron se crió en Varisia le tomó mucho cariño al lugar, y cuando estuvo malherido siempre volvia a ver las estrellas en el cielo, porque su deidad Desna, mientras estuvieron los otros dioses ocupados, Desna ilustró las estrellas, y por esta razón guarda cierta devoción a Desna, y de ahí y su historia que lo conocen como un Forlorn elf, hasta cuando un día pasara por una ciudad y viera un cartel de una guild que buscaba guerreros, y pensó “¿Por qué no?”…

Hoja personaje Eledron
Oculto:
Name=Eledron
Race=Elf
Clase=Ranger(9)
Archetype=Beastmaster
Edad=126
Height= 6ft 3in
Weight=150lbs
Hit points=95
Pelo:castaño
Ojos:morados

Abilities

Rolls
STR=6+6+5+1+(4)=22
DEX=6+3+4+1=14+2+(2)=18
CON=6+5+4+1+(2)=15-2=16
INT=3+3+2=8+2=10
WIS=4+5+6+(2)=17
CHA=3+3+4=10

Traits
Elven Immunities=Inmune sleep +2 Saving throws contra encantos
Keen Senses=+2 racial bonus en perception
Elven magic=+2 racial bonus en checks de caster level para overcome spell resistance; +2 racial bonus en spellcraft skill
Weapon familiarity
Low-light vision

Skills

Acrobatics:4=4
Climb:6+3+3=12
Craft(weapon):0+3+5=6
Craft(armor):0+3+3=6
Escape Artist:4+2+3=9
Handle Animal:0+6+3=9
Heal:3+3+6=12
Intimidate:0=0
Knowledge(nature):0+8+3=11
Perception:3+8+3=14
Ride:3=4
Stealth:4+9+3=16
Survival:3+9+3=15
Swim:4=6

Combat
Iniciative=4
Speed=30ft
Base attack=+9/+4
CMB=9+6=15
CMD=10+9+6+4+1=30
CMD-Flat-footed=10+6+9+1=26

Saves
Fort=6+3=9
Ref=6+4=10
Will=3+3=6

Defense
AC=10+10+1+4+1=26
Flat-footed=10+10+1+1=22
Touch=10+4+1=15

.::Feats::.
two-weapon combat style
two-weapon fighting
weapon focus (longsword): +1 atacck roll
Double Slice
Two Weapon Defense
improved two-weapon fighting
Dodge

.::Special::.
Favored enemy:Fey+2, Human+4
Track:adds half his level to survival checks
Wild Empathy
Endurance
Favored terrain:Plains
Animal Companion(Ex)
Improved Empathic Link(Su)
Swift tracker
Evasion

Equipo:

Weapons
off hand: longsword+1 Icy Burst (+13/+8)(1d8+7)(1d6 ice) (18.000 gp) (x2)
primary hand: Flame tongue (+13/+8)(1d8+7)(1d6 fire) (20.715 gp) (x2)

Armor
Infernal armor+1 (+6 bonus)(+8 max dex) (-2 penalty) (9150 gp)
Boots of speed (Foot)
Hunter's Cloak (Shoulders)(7.500 gp)
Hunter's Band (Headband)(11.000 gp)

wealth: 1.385 gp

Spells:

.::LVL1::.
Hunter's Howl: 1 round/level make an enemy favored enemy
Magic Fangs
.::LVL2::.
Barkskin
Cure light Wounds

Animal companion

Oculto:
Creature type: Magma Dragon (6)
Nombre: Drako
Size: Small
Speed 40 ft., fly 120 ft.
Natural Armor +4; Breath Weapon 20ft-cone, 4d6 fire (DC 16 Reflex)
Hit points: 68

mod
Str 19 4
Dex 16 3
Con 16 3
Int 14 2
Wis 14 2
Cha 13 1

Acrobatics=3
Climb=1
Escape artist=3+1+3=7
Fly=3+3+3=9
Perception=-1+1+3=3
Sense Motive=-1+1+3=3
Stealth=3+2+3=8
Survival=-1+1+3=3
swim=1

Combat

Bite +9(1d6+6)
2 claws (1d4+4)
Iniciative=3
Base attack=+4+1(size mod)=5
CMB=4+4-1=7
CMD=10+4+4+3-1=20

Defense

AC=10+3(dex)+1(size)+4(natural armor bonus)+7(base natural armor)+1(Impproved natural armor)=26
flat-footed=26-3=23
touch=26-4-7=15

Saves

fort=5+4=9
Ref=5+3=8
Will=2+2=4

Feats

Improved Natural Armor: natural armor+1
Toughness
Diehard

Special abilities
Burning hands (DC 12)

Link(EX)
Share Spells(eX)
Evasion(Ex)
Devotion(Ex)
Última edición por Eledron el Jue, 03 Jul 2014, 01:25, editado 14 veces en total
Hoja personaje Eledron
Oculto:
Name=Eledron
Race=Elf
Clase=Ranger(9)
Archetype=Beastmaster
Edad=126
Height= 6ft 3in
Weight=150lbs
Hit points=95
Pelo:castaño
Ojos:morados

Abilities

Rolls
STR=6+6+5+1+(4)=22
DEX=6+3+4+1=14+2+(2)=18
CON=6+5+4+1+(2)=15-2=16
INT=3+3+2=8+2=10
WIS=4+5+6+(2)=17
CHA=3+3+4=10

Traits
Elven Immunities=Inmune sleep +2 Saving throws contra encantos
Keen Senses=+2 racial bonus en perception
Elven magic=+2 racial bonus en checks de caster level para overcome spell resistance; +2 racial bonus en spellcraft skill
Weapon familiarity
Low-light vision

Skills

Acrobatics:4=4
Climb:6+3+3=12
Craft(weapon):0+3+5=6
Craft(armor):0+3+3=6
Escape Artist:4+2+3=9
Handle Animal:0+6+3=9
Heal:3+3+6=12
Intimidate:0=0
Knowledge(nature):0+8+3=11
Perception:3+8+3=14
Ride:3=4
Stealth:4+9+3=16
Survival:3+9+3=15
Swim:4=6

Combat
Iniciative=4
Speed=30ft
Base attack=+9/+4
CMB=9+6=15
CMD=10+9+6+4+1=30
CMD-Flat-footed=10+6+9+1=26

Saves
Fort=6+3=9
Ref=6+4=10
Will=3+3=6

Defense
AC=10+10+1+4+1=26
Flat-footed=10+10+1+1=22
Touch=10+4+1=15

two-weapon combat style
two-weapon fighting
weapon focus (longsword): +1 atacck roll
Double Slice
Two Weapon Defense
improved two-weapon fighting
Dodge

Favored enemy:Fey+2, Human+4
Track:adds half his level to survival checks
Wild Empathy
Endurance
Favored terrain:Plains
Animal Companion(Ex)
Improved Empathic Link(Su)
Swift tracker
Evasion

Equipo:

Weapons
off hand: longsword+1 Icy Burst (+13/+8)(1d8+7)(1d6 ice) (18.000 gp) (x2)
primary hand: Flame tongue (+13/+8)(1d8+7)(1d6 fire) (20.715 gp) (x2)

Armor
Infernal armor+1 (+6 bonus)(+8 max dex) (-2 penalty) (9150 gp)
Boots of speed (Foot)
Hunter's Cloak (Shoulders)(7.500 gp)
Hunter's Band (Headband)(11.000 gp)

wealth: 1.385 gp

Spells:

.::LVL1::.
Hunter's Howl: 1 round/level make an enemy favored enemy
Magic Fangs
.::LVL2::.
Barkskin
Cure light Wounds

Animal companion

Oculto:
Creature type: Magma Dragon (6)
Nombre: Drako
Size: Small
Speed 40 ft., fly 120 ft.
Natural Armor +4; Breath Weapon 20ft-cone, 4d6 fire (DC 16 Reflex)
Hit points: 68

mod
Str 19 4
Dex 16 3
Con 16 3
Int 14 2
Wis 14 2
Cha 13 1

Acrobatics=3
Climb=1
Escape artist=3+1+3=7
Fly=3+3+3=9
Perception=-1+1+3=3
Sense Motive=-1+1+3=3
Stealth=3+2+3=8
Survival=-1+1+3=3
swim=1

Combat

Bite +9(1d6+6)
2 claws (1d4+4)
Iniciative=3
Base attack=+4+1(size mod)=5
CMB=4+4-1=7
CMD=10+4+4+3-1=20

Defense

AC=10+3(dex)+1(size)+4(natural armor bonus)+7(base natural armor)+1(Impproved natural armor)=26
flat-footed=26-3=23
touch=26-4-7=15

Saves

fort=5+4=9
Ref=5+3=8
Will=2+2=4

Feats

Improved Natural Armor: natural armor+1
Toughness
Diehard

Special abilities
Burning hands (DC 12)

Link(EX)
Share Spells(eX)
Evasion(Ex)
Devotion(Ex)
Eledron
Antiguo

RICHARD GRIMLOCK

Notapor Disitor » Jue, 27 Mar 2014, 16:05

Luego le hago la cuenta a Richard.

Hoja de Personaje
Oculto:
(CG Half-Orc Alchemist 5 / Renegade Master Maker 1 )
Height: 6’6” ft
Weight: 220 lb
Eyes: Dark Brown
Hair: Black
Skin: lightly tanned
Languages: Common, Elven, Dwarven, Ignean, Draconic, Goblin, Orc.
Favored Class: Alchemist // +2.5 to bomb dmg

..::Senses::..
Initiative: +3
Perception: +11

..::Statics::..
Str: 12
Dex: 16
Con: 15 (14 + 1 advancement)
Int: 22 (17 base + 2 half-orc + 1 lvl 4 + 2 advancement)
Wis: 14
Cha: 11

..::DEFENSES::..
Hit Points: 62 (6d8 + 12 )

AC: 18 / Touch 13 / Flat-footed 15

Saves:
Fortitude: 7 = 5 + 2
Reflex : 7 = 4 + 3
Will : 4 = 2 + 2

..::OFFENSE::..
Speed 40/x3
Melee : 5 =4 + 1
Ranged : 7= 4 + 3
CMB : 5 = 4 + 1
CMD :17 = 10 + 4 + 2 + 1
Attacks:
Explosive Bomb...........+13......3d6 + 10 [13 splash damage] + catch fire-- [20ft range increment]—[10 ft radius]
Strafe Bomb...............+13.......3d6 + 10 [13 splash damage] + catch fire -- [80 ft line]
Single Target bomb….+13………3d6 + 16 [no splash dmg] + catch fire
------Catch fire: 21 Ref save (10+int+alchemist lvl) to Extinguishing flames. 1d6 fire dmg per round.
MW Light CrossBow.....+8.......1d8 (19-20 x2)
MW Slam…….+6…..1d6+1 (20x2)

..::Skills::.. (5 + int mod = 11 per level) [ranks+score+trained+misc]
Appraise [int]...................13 = 2 + 6 + 3 + 2
Craft (alchemy) [int].........22 = 6 + 6 + 3 + 6 + 1
Craft (blacksmithing) [int]…..21= 6 + 6 + 3 + 6
Intimidate [cha]................10 = 5 + 0 + 3 + 2
Knowledge(arcana)[int]......14 = 5 + 6 + 3
Knowledge(nature)[int]......14 = 5+ 6 + 3
Knowledge (engineering) [int]......16 = 6 + 6 + 3 + 1
Knowledge (local) [int]………12 = 1 + 6 + 3 + 2
Perseption [wis]................15 = 6 + 1 + 3 + 3 +2
Profesion(siege eng.)[wis]...6 = 1 + 2 + 3
Sleigth of hand [dex]..........9 = 3 + 3 + 3
Spellcraft [int]...................15 = 6 + 6 + 3
Survival [wis]....................9 = 3 + 2 + 3 + 1
Swim [str]........................6 = 5 + 1
Use Magic Device [cha].......9 = 6 + 0 + 3

..::Feats::..
Granadier (+1 attk, +1 dmg w/splash weapons like alchemist fire or alchemist bombs)
Point Blank Shot (+1 attk, +1 dmg w/ ranged attks done less than 30 ft)
Throw Anything (Class Bonus) (No penalties for improvised ranged weapons. +1 atk w/ thrown splash weapons.)
Craft Wonderous Item

..::Features::..
Half-Orc Racial Features
Bestial: They gain a +2 racial bonus on Perception checks.
Skilled: Half-orcs with this trait gain 1 additional skill rank per level
Scavenger: +2 racial bonus on Appraise checks and on Perception checks to find hidden objects (including traps and secret doors), determine whether food is spoiled, or identify a potion by taste.
Orc Blood
City-Raised: City-raised half-orcs are proficient with whips and longswords, and receive a +2racial bonus on Knowledge (local) checks.
Favored Class Bonus: +1/2 bomb damage per level (2.5 bonus damage)

Alchemist Features
Alchemy
Brew Potion
Mutagen [dex mutagen][1/day] [+4 alchemical bonus to dex, +2 NA, -2 alchemical bonus to wis Duración:10 min/alch lvl (50 min) ]
Throw Anything
Bomb (3d6)[11 bombs/day// 2 used][Ref save half splash dmg DC 20]
Discovery
- Explosive Bombs (10ft splash when bomb is thrown)
- Precise Bombs
- Strafe Bombs (splash dmg in a 80ft line staring from the alchemist, one creature in the line takes bomb damage the rest take splash damage)
Poison Use
Poison Resistance +4
Swift Alchemy
Swift Poison

Renegade Master Maker
Craft master
Mechanical Augmentation (heavy legs)
Battle Fist.

Character Traits
Reactionary (+2 initiative)
Hedge Magitian (-5% crafting cost)
Firebug (+1 trait bonus on attack rolls made with thrown splash weapons and alchemist bombs.)

..::Gear::..
Offensive
Light crossbow (35gp)
-50 bolts (5gp)
Defensive
+1 Mithral Chainshirt (1100 gp)

Utilitary
All tools vest (867 gp) [created by Richard]
Engineer’s Work Gloves (1425 gp)[created by Richard]
Googles of Precise Bombardment (7220 gp) [created by Richard]
-On command: Bombs don’t do splash dmg, instead deals double int damage to single target.
-Always active: +1 attk bonus on attack rolls made with thrown splash weapons and alchemist bombs.

General Gear
Wand of light
Backpack (2gp)
Bedroll (1sp)
Ink [1oz vial] (8 gp)
Ink Pen (1sp)
Rope, Hemp [50 ft] (1 gp)
Everburning torch 110 gp
Alchemist's lab Portable (75 gp)
Alchemist's Kit (25 gp)
Treveling Formula book (10 gp)

Potions
Cure light wounds x 4 (180 gp)
True Strike x 2 (90 gp)
Enlarge Person x2 (90 gp)
Cure Moderate Wounds x2 (570 gp)
Lesser Restoration x2 (570 gp)
Invisibility x1 (285 gp)
Money 370 gp

EXTRACTS
Oculto:
Extracts Known.
Level 1: Cure Light wounds, true strike, enlarge person, disguise self, comprehend languages, Keen Senses, Bomber's Eye, Identify, shield, Reduce person, targeted bomb admixture.
Level 2: Alchemical Allocation, Lesser Restoration, Invisibility, Cure Moderate Wounds, Fox Cunning, Bear Endurance, Fire Breath, Tattoo Potion

Extracts per day
Level 1: 4 class + 2 int bonus = 6 extracts per day.
Level 2: 3 class + 2 int bonus = 5 extracts per day.

Preparados
Level 1: Disguise self (1), Identify (1), True Strike (2), Cure Light Wounds (1), shield (1)
Level 2:), Invisibility (2), Cure Moderate Wounds (1), Tattoo Potion (1)

Oculto:
“Primer mes del verano de 4706

Dejo esto como una prueba de que mi mente no desvaría y tomo estas decisiones haciendo sano uso de mi razón.
Me presento, Richard Grimlok; nieto del afamado alquimista Renard Grimlok. Del cual he aprendido todas las facultades de ciencias que conozco hasta el momento. El deseo de encontrar algo que haga un verdadero cambio en el mundo que me permita cumplir con algunas metas que me he propuesto. El deseo de encontrar la denominada roca del alquimista, un objeto que según he leído en los tomos de magia es capaz no solo de convertir los metales mundanos en metales preciosos como la plata o el oro sino que es capaz de revivir a las personas fallecidas largo tiempo atrás. Así que informo que comenzare un largo viaje pero mantendré constante contacto a través de correo y palomas mensajeras con la familia. Se despide

Richard Grimlok”

Justo después de esto se escucha como una puerta se cierra en una apacible casa al lado del emporio de pociones Grimlok. El anciano baja rápidamente las escaleras para encontrar la nota sobre uno de los bancos de trabajo, al tiempo que se da cuenta que hacen falta varios de los implementos de alquimia. Por la mente del viejo pasan los recuerdos de toda una vida cuidando del muchacho, como mezclaba sus primeras pociones. Las memorias de ver al joven medio orco reflexionar sobre porque la vida lo había marcado de esa manera, mientras al tiempo encontraba fuerza en sus diferencias con los demás. Demostrándoles como una pelota de basura verde como lo llamaban algunos podía sobresalir como una luminaria por su brillante intelecto. Una lagrima recorre la mejilla del viejo al salir al pórtico y ver la silueta del joven alargarse junto con el sol que se levanta. La mente del viejo recuerda las palabras del joven, recuerda como este deseaba que su madre no hubiera muerto, como odiaba al ser que la hizo perecer. La flecha que atravesó su pecho, lanzada por la misma mano del ser que lo engendro.
Entre tanto el semblante duro del que parte no gira atrás. Sabe que los recuerdos de su abuelo, de la amable señora Stroket, una mujer regordeta de cabellos rizados y piel negra como el azabache, cuyas comidas, cuentos y mimos llenaron la solitaria infancia de aquel marcado por el estigma de algo que no es. De las bestias que luchan una batalla brutal, como animales; una muestra de odio se da en sus ojos mientras musita suavemente la palabra que mas detesta en este mundo… Orcos… sus pequeños colmillos rechinan al tensar la mandíbula mientras acelera un poco su paso.
Todo lo que alguna vez llamo hogar, familia y vida quedan atrás. Ya no hay punto de retorno, después de algunas semanas llega una cuidad; a partir de allí comienza su itinerario de búsqueda, dedicando cuerpo, alma y mente a la búsqueda que lo ha hecho dejar su casa. Para muchos es difícil comprender como dejan que un ser como el ande suelto en las calles, y aun mas es inconcebible un ser con herencia orca con su inteligencia y perspicacia. El camino que le espera no sera anda fácil. Tardes enteras en las bibliotecas, noches en su laboratorio no solo trabajando en su investigación sino produciendo pociones que luego vende a un costo tan bajo como le es posible, esto para poder mantenerse y financiar su investigación. Viajes por todo el país y a algunas naciones vecinas lo curten poco a poco, algo mas áspero, con el brillo de sus ojos ligeramente perdido; pero aun así su meta sigue en pie.
Han pasado dos años ya desde que partió de su hogar. Desde que dejo todo lo que tenía atrás para encontrar eso que hará a su madre regresar. Frente a él la cuidad de Gralton, en su diestra un volante que llama a todos los que lo deseen a formar parte de una cuadrilla de mercenarios. En sus adentros sabe que esto puede ser lo que lo catapulte al éxito a al fin encontrar la manera de hacer volver no solo a su madre. Sino el esplendido pasado de riquezas y opulencia que alguna vez ostento su familia. De volver a poner el nombre de la casa Grimlok en el mapa.

Pero las cosas no han salido como el esperaba, luego de viajar varios meses Richard se une a una Guild de Mercenarios, tomando trabajos para poder financiar su investigacion. Un par de infructiferas misiones han bajado el animo del aquimista quien cada dia siente que su bolsa es demaciado ligera para sus ambiciosos de deseos. Pero nada pudo haber sido mas deprimente que el hecho de quedar cojo. Una asquerosa criatura le ha mordido la pierna, la unica manera de salvar su vida fue aceptar la amputacion. Ya no podria viajar, ya no puede buscar conocimiento ni financiar su investigacion.

Durante tres semanas paso encerrado en una habitacion buscando una solucion, necesitaba poder volver salir al mundo. Encontrar la manera de poder volver a caminar, de volver al mundo. Pero al limitante, se convierte en reto y el gran reto se convierte en innovacion. La inovaccion que lleva a grandes descubrimientos que demuestran que la ciencia puede mas que el mistisismo. Luego de tres meses de arduo trabajo y dos mas de prueba y error.
Richard Grimlock, alquimista; sale de sus habitaciones caminando igual que antes. Pero sus pasos ahora son acompañados por el metalico sonido que produce a dar cada paso. Bajo su pantalon una obra maestra de ingenieria se encuentra escondida.
"Barbarism is the natural state of mankind," the borderer said, still staring somberly at the Cimmerian. "Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance. And barbarism must always ultimately triumph."
Disitor
Ancillae

Notapor Helena TGH » Sab, 29 Mar 2014, 20:56

numeros
Oculto:
(L.G/Human/Paladin lvl 7)
..::GENERAL INFO::..
Estatura: 1.60 cm
Peso: 60 kg
Género: Femenino
Piel blanca cabello rubio, ojos celestes (pero sin brillo).
Lenguajes: common, celestial.
..::SENSES::..
Initiative: +2
..::ABILITY SCORES::.. Total = base + racial/ajuste + item
STR: 20 (18+2human)
DEX: 15
CON: 18
INT: 12
WIS: 12
CHA: 18
Hit Points: 82
DR: 2/-

AC: 21 (+9 armor +2 dex)
Touch: 12
Flat-Footed: 19
Armor: Breast Plate Adamantine Bonus: 9= 6 +3( adicional cada 2 niveles)
::..Saves::..:
Fortitude: +13
Reflex : +8
Will : +10

Movement: 30ft

BAB= +7/+2
Melee :
primer ataque:+16=+7 (BaB) +5 (Fuerza)+3 (arma)+1(WF)
segundo ataque:+10={+2 (BaB) +5 (Fuerza)+3 (arma)+1(WF) -1 (Power attack)}
Ranged : 0
CMB : +14
CMD : 23

Weapon:
Main: Warhammer Flaming-Holy(+3) Bonded item (L) Crit x3 Dmg 2d6 + 13 +1d6 Fuego+ 2d6(contra evil)

Sec: Great Axe crit x3 Dmg: 1d12

Ter: Bastard Sword +1 speed 1d10

::..Spells::..
Lvl 1
Cure light wounds
Restoration
Lvl2
Resist energy
..::Skills::.. (class + int mod = total per level) [ranks+score+trained+misc]
(2+2 (int+human) = 4 per level)
Craft (cooking): 6= 1+2+3
Diplomacy: 11= 4+4+3
Handle Animal: 10 = 4+3+3
Heal: 8= 1+4+3
Knowledge (nobility):7=1+3+3
Knowledge (religion): 8=1+4+3
Ride: 7 = 2+2+3
Sense Motive: 7 = 1+3+3
Spellcraft: 1+2+3
1. Power Attack
2. Furios Focus
3. Weapon Focus (Warhammer)
4. Cleave.
5.Extra lay on hands
..::Gear..::

Ring of Sustenance

..::Features and special abilities::..
Aura of Good
Smite x 3(day)
Detect evil
Divine Grace
Lay on Hands x9 (3d6)
Aura of courage.
Divine Health
Merci: fatigued-diseased
Divine Bond
+2 to One Ability Score: Human characters get a +2 bonus to one ability score of their choice at creation to represent their varied nature.
Medium: Humans are Medium creatures and have no bonuses or penalties due to their size.
Normal Speed: Humans have a base speed of 30 feet.
Bonus Feat: Humans select one extra feat at 1st level.
Skilled: Humans gain an additional skill rank at first level and one additional rank whenever they gain a level.
Languages: Humans begin play speaking Common. Humans with high Intelligence scores can choose anylanguages they want (except secret languages, such as Druidic).

se ve:
Oculto:
Imagen

Antecedentes:
Oculto:
Helena nació en una mañana fría hace exactamente 20 años. Era la menor de 3 pequeñas niñas, cuyo padre era un agricultor y cuya madre se dedicaba a hornear algunos postres con el fin de ayudar económicamente una familia que iba en crecimiento.
Su infancia era feliz, ya había alcanzado los 6 años de edad y se disponía a ser una mujer hermosa y fuerte. Jugaba con sus hermanas, corrian por los bosques, visitaban los sembradíos de su padre, se bañaban felizmente en los ríos del lugar y hacia travesuras de las cuales su madre solo podía reírse mas nunca se enojaba con ninguna de sus 3 hijas.
Sin embargo en el mundo hay cosas aun… cosas que no deben ser mencionadas, maldad que incluso sobrepasa la oscuridad mas inmensa y seres que se entregan del todo a esa maldad, seres que solo quieren ver el mundo arder.
Helena no recuerda lo que sucedió ese dia, no recuerda lo que sucedió esa semana, no recuerda lo que sucedió semanas después.
Sin embargo si sabe que algo ataco su pueblo, mato a sus padres y violo a sus hermanas... el resto del pueblo tampoco fue más afortunado, se encontraron partes de cuerpos a cientos de metros a la redonda… un ataca que solo la escencia del mal pudo haber cometido, ya fuera en forma de hombres o demonios.
Al menos eso le contaron, esa es la historia de la masacre de Felth un pequeño pueblo al oeste. Un pequeño pueblo que ya no existe pues nada volvió a crecer allí, nada parece querer vivir allí.
Ese día nadie sobrevivió, nadie excepto Helena, la encontraron escondida en un sótano a punto de morir ahogada por los humos de un fuego, se encontraba sin conciencia y con su memoria bloqueada por el trauma.
Sin embargo no todo estaba perdido: sus rescatistas fueron una rama elite de las paladinas de Ragathiel, una orden de mujeres entrenadas en combate, bellas y poderosas que se dedican a vengar y eliminar cualquier rastro de maldad del mundo llamadas The Ravens.
A los 6 años Helena fue aceptada en esta orden, no por gusto, pero Dios no juega a los dados con el universo. Fue instruida en las artes de combate cuerpo a cuerpo, religión, maldad, obediencia, sacrificio, uso de diferentes armas, diplomacia y otras cuantas cosas pero con un solo objetivo: destruir el mal a cualquier costo, no temer, no rendirse, y de ser necesario bajar al mismo infierno y retar a su maestro.
Helena ha estado en muchas misiones diferentes, ha sido entrenada en el uso basto de las armas sin embargo desde el principio reflejo una habilidad especial para el uso del martillo de guerra y asi gano su mote de guerra: Helena el martillo de Dios.
Las hermanas de la orden visten de negro: Helena utiliza una armadura negra, no por maldad, si no para recordar todo lo malo que existe en el mundo. Las hermanas juran que no se vestirán de blanco hasta que todo el mundo se encuentre en paz y el mal sea derrotado. Helena no demuestra sentimentalismos innecesarios, no se apega a las cosas, no sonríe muy seguido ni habla más de lo que debe, cumple con su misión de destruir el mal.
En este dia, este dia de su cumpleaños, este dia el número 20 de su existencia su superior le indica que debe salir a cumplir el mandato para el cual ha sido entrenada.
Última edición por Helena TGH el Lun, 23 Jun 2014, 01:38, editado 3 veces en total
All right then, I'll put you out of your misery
Oculto:
(L.G/Human/Paladin lvl 7)
Estatura: 1.60 cm
Peso: 60 kg
Género: Femenino
Piel blanca cabello rubio, ojos celestes (pero sin brillo).
Lenguajes: common, celestial.
..::ABILITY SCORES::.. Total = base + racial/ajuste + item
STR: 20 (18+2human)
CON: 18
INT: 12
CHA: 18
Hit Points: 82
DR: 2/-

AC: 21 (+9 armor +2 dex)
Armor: Breast Plate Adamantine Bonus: 9= 6 +3( adicional cada 2 niveles)
Fortitude: +13
Reflex : +8
Will : +10

BAB= +7/+2
Melee :
primer ataque:+16=+7 (BaB) +5 (Fuerza)+3 (arma)+1(WF)
segundo ataque:+10={+2 (BaB) +5 (Fuerza)+3 (arma)+1(WF) -1 (Power attack)}
Ranged : 0
CMB : +14
CMD : 23

Weapon:
Main: Warhammer Flaming-Holy(+3) Bonded item (L) Crit x3 Dmg 2d6 + 13 +1d6 Fuego+ 2d6(contra evil)

Sec: Great Axe crit x3 Dmg: 1d12

Ter: Bastard Sword +1 speed 1d10

Lvl 1
Cure light wounds
Restoration
Lvl2
Resist energy
(2+2 (int+human) = 4 per level)
Craft (cooking): 6= 1+2+3
Diplomacy: 11= 4+4+3
Handle Animal: 10 = 4+3+3
Heal: 8= 1+4+3
Knowledge (nobility):7=1+3+3
Knowledge (religion): 8=1+4+3
Ride: 7 = 2+2+3
Sense Motive: 7 = 1+3+3
Spellcraft: 1+2+3
1. Power Attack
2. Furios Focus
3. Weapon Focus (Warhammer)
4. Cleave.
5.Extra lay on hands
..::Gear..::

Ring of Sustenance

Aura of Good
Smite x 3(day)
Detect evil
Divine Grace
Lay on Hands x9 (3d6)
Aura of courage.
Divine Health
Merci: fatigued-diseased
Divine Bond
+2 to One Ability Score: Human characters get a +2 bonus to one ability score of their choice at creation to represent their varied nature.
Medium: Humans are Medium creatures and have no bonuses or penalties due to their size.
Skilled: Humans gain an additional skill rank at first level and one additional rank whenever they gain a level.
Languages: Humans begin play speaking Common. Humans with high Intelligence scores can choose anylanguages they want (except secret languages, such as Druidic).
Helena TGH
Ancillae

Personaje Willow Wallace

Notapor Willow Wallace » Lun, 14 Abr 2014, 08:41

Liga para ficha de Willow Wallace:
Oculto:
http://www.myth-weavers.com/sheetview.php?sheetid=874021

Bard archtype Arcane duelist
http://www.d20pfsrd.com/classes/core-cl ... ne-duelist

[b]=== Stats ===
Str 13,Dex 20,con 14,Int 12,Wis 11, Cha 16
=== Defense ===
AC: 22 (6 armor + 5 dex +1 lvl)
Hp: 53
CMD: 20
Concentration: +15
=== Saves ===
Fort: +5
Ref : +11
Will: +8
=== Attacks ===
+1 Silversheen rapier: +10 (1d6+5, 18-20/x2)

=== Traits===
Desesperate focus,

=== Feats===
1. Weapon finnese, arcane strike
2. Combat casting
3. Dervish dance (rapier)
4.
5. Lingering performance
6. Distuptive

=== Skills ===
Diplomacy: +12
Stealth: +14
Sleight of hand: +9
Acrobatics: +13
Disguise:+7
Scape artist: +14
Knowledge: +10
knowledge: +10
Use magic device:+12

=== Special ===
Bardic performance (standar action): 22 rounds/day

=== Gear ===
+1 Silvershenn Rapier
+2 Mitral chainshirt

=== Spells ===

0th
Ghost sound
Prestidigitation
Read magic
light

1st: 5/day
Grease (DC 14)
Liberating command
Saving finale
Silent image

2nd: 4/day
Silence
Glitterdust (DC 15)
Heroism
Invisibility

[/b]

Trasfondo de personaje Willow Wallace
Oculto:
Willow Wallace es una bardo semidrow, que ha salido del underground por no concordar con la naturaleza de los de su raza y para investigar una pista acerca del origen noble de su madre, que fue raptada por los drow para diversión de una de las casas principales.

Aprovechando una incursión de los de su raza en el exterior cuando intentaban arrazar un poblado humano cercano a una de sus salidas al exterior y cuando estaba extraviada temerosa y perseguida por lo pobladores sobrevivientes.

Entonces fue encontrada y rescatada por un humano con demasiada sabiduría para su relativa corta edad humana, un experimentado bardo que la acogió como su discipula, así como la llevó asu lecho por varios años, hasta que ella rápidamente aprendió su oficio debido a su grandes aptitudes para aprender como por la buena actitud debido a su agradecimiento como al gusto que le ofrecía el arte de contar historias mas ... heróicamente de lo que realmente fueron, para salir de la oscuridad que había en su vida haste ese momento.

Ahora que su maestro físicamente ya no puede ni quiere seguir viajando de un lado a otro, ella a continuado la labor, cuando descubrió el anuncio acerca de la aventura y aun mas para relaar lo que allí sucedería que para ganar dinero o fama es que ha ido de inmediato para Golarión

Última edición por Willow Wallace el Dom, 20 Abr 2014, 20:11, editado 2 veces en total

Liga para ficha de Willow Wallace:
Oculto:
[b]=== Stats ===
Str 13,Dex 20,con 14,Int 12,Wis 11, Cha 16
=== Defense ===
AC: 22 (6 armor + 5 dex +1 lvl)
Hp: 53
CMD: 20
Concentration: +15
=== Saves ===
Fort: +5
Ref : +11
Will: +8
=== Attacks ===
+1 Silversheen rapier: +10 (1d6+5, 18-20/x2)

=== Traits===
Desesperate focus,

=== Feats===
1. Weapon finnese, arcane strike
2. Combat casting
3. Dervish dance (rapier)
4.
5. Lingering performance
6. Distuptive

=== Skills ===
Diplomacy: +12
Stealth: +14
Sleight of hand: +9
Acrobatics: +13
Disguise:+7
Scape artist: +14
Knowledge: +10
knowledge: +10
Use magic device:+12

=== Special ===
Bardic performance (standar action): 22 rounds/day

=== Gear ===
+1 Silvershenn Rapier
+2 Mitral chainshirt

=== Spells ===

0th
Ghost sound
Prestidigitation
Read magic
light

1st: 5/day
Grease (DC 14)
Liberating command
Saving finale
Silent image

2nd: 4/day
Silence
Glitterdust (DC 15)
Heroism
Invisibility
Willow Wallace
Matusalén

Notapor Azrael Haggen » Vie, 18 Abr 2014, 22:04

numeros
Oculto:
(C.N/Human/Magus lvl 7)
Estatura: 1.82 cm
Peso: 80 kg
Género: Masculino
Piel blanca cabello blanco, ojos grises
Lenguajes: common, celestial, abyssal, dwarven, undercommon.

..::ABILITY SCORES::..
STR: 18 (16+2human)
CON: 16
INT: 18 (14 +1 lvl 4+3 avance nvl 2 4 y 6)
CHA: 12

Hit Points: 80
AC: 16 (+4 armor +2 dex)
Flat-Footed: 14
Armor: chain shirt +4 (light armor)

Fortitude: +9 (pto extra x role)
Reflex : +4
Will : +6

Melee : +12
CMB : +9
CMD : 20
Weapon:
Main: Scimitar adamantina +2 crit 18-20 x 2
Damage= 1d6+6 + 1d6 (flaming) + 1d6 (frost)
Sec: long sword 19-20 crit x3 Dmg: 1d8

Lvl 0
detect magic
light
mage hand
read magic
ghost sound

Lvl 1
shocking grasp
shocking grasp
true strike
Shield
Vanish

Lvl 2
frigid touch
mirror image
blur
Web

lvl 3
fly

( 7 per level)
Climb= 9 (4+2+3)
Craft = 8 (4+1+3)
Fly= 12 (2+7+3)
Intimidate= 5 (1+1+3)
Knowledge arcana= 14 (4+7+3)
Knowledge dungeoneering= 14 (4+7+3)
Knowledge planes= 14 (4+7+3)
Perception= 8 (1+4+3)
Profession= 5( 1+1+3)
Ride= 11 (2+6+3)
Spellcraft= 10 (4+3+3)
Swim= 8 (4+1+3)
Sense motive=6 (1+2+3)
Use magical device= 6 (1+2+3)

1. Power Attack (human)
2. Toughness (lvl 1)
3. Weapon Focus (scimitar) (lvl 3)
4. Extra Arcane Pool (lvl 5)
5. Intensify spell (bonus feat magus)

Cantrips
Arcane Pool (9 puntos)
Spell Combat
Spell Strike
Magus Arcana: Arcane Acuracy
Spell recall
Magus Arcana: Empowered Magic
knowledge pool
Languages: Humans begin play speaking Common. Humans with high Intelligence scores can choose any languages they want (except secret languages, such as Druidic).

pequeño background
Oculto:
Azrael fue un chico rebelde, criado por una madre que se interesaba por las artes arcanas y un padre con conocimientos sobre lucha con espadas.
Los dos intentaron heredar a su hijo lo mas poderoso de ambos mundos haciendo asi una rara combinación: un Magus.
Siendo estos atributos poco comunes incidieron en el ego del muchacho, haciéndolo muy egocéntrico y extrovertido, creyendo que es capaz de lograrlo todo y uniéndose al clan para mostrar sus capacidades según el “superiores”.
Busca fama, fortuna, mujeres, poder… y tiene carencia de valores y de aprecio por la vida. Mientras mas complicada sea la misión o mas complejo el pensamiento para llevarla a cabo mas feliz será este muchacho.
Última edición por Azrael Haggen el Sab, 09 Ago 2014, 20:49, editado 2 veces en total
This weapon represents considerable power...Your actions may either save or destroy life. Wield your sword with full knowledge of the consequences!

numeros
Oculto:
(C.N/Human/Magus lvl 7)
Estatura: 1.82 cm
Peso: 80 kg
Piel blanca cabello blanco, ojos grises
Lenguajes: common, celestial, abyssal, dwarven, undercommon.

..::ABILITY SCORES::..
STR: 18 (16+2human)
CON: 16
INT: 18 (14 +1 lvl 4+3 avance nvl 2 4 y 6)
CHA: 12

Hit Points: 80
AC: 16 (+4 armor +2 dex)
Armor: chain shirt +4 (light armor)

Fortitude: +9 (pto extra x role)
Reflex : +4
Will : +6

Melee : +12
CMB : +9
CMD : 20
Weapon:
Main: Scimitar adamantina +2 crit 18-20 x 2
Damage= 1d6+6 + 1d6 (flaming) + 1d6 (frost)
Sec: long sword 19-20 crit x3 Dmg: 1d8

Lvl 0
detect magic
light
mage hand
read magic
ghost sound

Lvl 1
shocking grasp
shocking grasp
true strike
Shield
Vanish

Lvl 2
frigid touch
mirror image
blur
Web

lvl 3
fly

( 7 per level)
Climb= 9 (4+2+3)
Craft = 8 (4+1+3)
Fly= 12 (2+7+3)
Intimidate= 5 (1+1+3)
Knowledge arcana= 14 (4+7+3)
Knowledge dungeoneering= 14 (4+7+3)
Knowledge planes= 14 (4+7+3)
Perception= 8 (1+4+3)
Profession= 5( 1+1+3)
Ride= 11 (2+6+3)
Spellcraft= 10 (4+3+3)
Swim= 8 (4+1+3)
Sense motive=6 (1+2+3)
Use magical device= 6 (1+2+3)

1. Power Attack (human)
2. Toughness (lvl 1)
3. Weapon Focus (scimitar) (lvl 3)
4. Extra Arcane Pool (lvl 5)
5. Intensify spell (bonus feat magus)

Cantrips
Arcane Pool (9 puntos)
Spell Combat
Spell Strike
Magus Arcana: Arcane Acuracy
Spell recall
Magus Arcana: Empowered Magic
knowledge pool
Languages: Humans begin play speaking Common. Humans with high Intelligence scores can choose any languages they want (except secret languages, such as Druidic).
Azrael Haggen
Sangre Débil

Notapor Frenker » Lun, 21 Abr 2014, 00:22

Hoja de personaje

Oculto:
Nombre: Frenkerdenberguden (Frenker)
Raza: Gnomo
Clase: Summoner
Archetype: Master Summoner
Tamaño: Small
Nivel: 6
Base speed: 20 ft
Deidad: Elastril
Alignment: NG
Altura: 3ft 3in
Peso: 42lbs
Ojos: Azules
Pelo: Blanco
Idioma: Common, gnome y sylvan

.::Estadísticas::.

Str: 11
Dex: 11
Con: 17
Int: 13
Wis: 10
Cha: 17+1=18

.::Skills::.

Craft: 1+2+3=6
Fly: 0
Handle Animal: 4+1+3=8
Kn. Engineering: 1+2+3=6
Kn. Geography: 1+2+3=6
Kn. Local: 1+1+3=5
Kn. Nature: 1+2+3=6
Kn. Planes: 1+1+3=5
Linguistics: 1+2+3=6
Profession: 0+2+3=5
Ride: 0+3+3=6
Spellcraft: 1+2+3=6
Use Magic Device: 4+2+3=9

.::Defensa::.

HP: 52
AC: 19
Touch: 16

.::Savings::.

Fort: 5
Ref: 2
Will: 5

.::Offense::.

BAB: 4
CMB: 3
CMD: 13

Weapon: Boar Spear+1 +6 (1d6+1)(1d6 daño de fuego)(4000 gp)
Armor: Parade Armor+3(9000gp)

Toughness
Augment Summoning
Mounted Combat
Craft Wondrous Item

Summoning Mastery
Cantrips
Life Link
Lesser Eidolon

.::Traits::.

Defensive Training
Magical Linguist
Keen Senses
Gnome Magic
Explorer
Weapon Familiarity
Low-Light Vision

.::Spells::.

0-level
Read Magic
Guidance
Acid Splash
Mage hand
Detect Magic
Mending

1-level
Mage armor
Life Conduit
Shield
Rejuvenate Eidolon,Lesser

2-level
Evolution Surge,Lesser
Haste
Create Pit
Barkskin

Background
Oculto:
Frenker, es un gnomo, como casi todos los de su raza un tanto obsesionado con las cosas, los gnomos para muchos son considerados como seres extraterrestres y no están muy equivocados en pensar en eso, ya que los gnomos llegaron a Golarion debido a que tuvieron que salir del lugar de donde provenían. Debido a esto la familia de la que proviene Frenker se dedicó a explorar la tierra a la que habían llegado, considerandose exploradores. Al ser seres mágicos la familia de Frenker se especializaba en la invocación de seres extraños que normalmente no eran habituales en el plano en el que estaban. Tomando ventaja de esto, la familia de Frenker los usó como ayudantes para poder explorar los rincones del lugar al que habían llegado. Lamentablemente un día se toparon con un ser raro, similar a un largarto, pero era grande con alas y escupía fuego y era de color rojo, la familia de Frenker logró salir avante de tal encuentro, y fue en aquella ocasión cuando Frenker capitalizó sus dotes mágicos de invocador, y por tal razón la forma de su eidolon. Cuando regresaron el padre de Frenker se volvió enfermizo, y pasaron mucho tiempo viajando por los River Kingdoms, pero Frenker quedó obsesionado con la criatura con la que habían luchado, y quiso aprender más sobre las cosas que habían en ese mundo, de tal forma que partió a las ciudades de la gente más grande que a veces los veían con ojos de extraños, en busca de seres que quisieran aventurarse para conocer al mundo.

Hoja del Eidolon
Oculto:
Nombre: Mobius
Base form: Cuadrúpedo
Form: Dragón
Size: Medium
Speed: 40 ft
Nivel: 3

Str: 17
Dex: 15
Con: 13
Int: 7

Bluff: 0
Craft: -1
Fly: 2+3+3=8
Heal: 0+1+3=4
Kn. Planes: -1+1+3=3
Intimidate: 1+2+3=6
Profession: 0+3+3=6
Swim: 3+1+3=7
Sense Motive: 0
Perception: 0+3+3=6
Stealth: 2

HD: 3
HP: 23
AC: 16
Touch: 14

Fort: 3+1=4
Ref: 3+2=5
Will: 1+0=1

BAB: 3
CMB: 6
CMD: 18
Evolution Pool:5
Evolutions (base): Bite, limbs (legs)x2
Evolutions (extra): bite(1), claws(1), mount(1), Ability Increase(2)(Str+2)
Attack routine: +3(bite 1d6+5), 2 claws +3(1d4+3)

Power Attack
Flyby Attack

Darkvision
Link
Share Spells
Evasion
Frenker
Oculto:
Nombre: Frenkerdenberguden (Frenker)
Raza: Gnomo
Clase: Summoner
Archetype: Master Summoner
Tamaño: Small
Nivel: 6
Base speed: 20 ft
Deidad: Elastril
Alignment: NG
Altura: 3ft 3in
Peso: 42lbs
Ojos: Azules
Idioma: Common, gnome y sylvan

Str: 11
Dex: 11
Con: 17
Int: 13
Cha: 17+1=18

Craft: 1+2+3=6
Fly: 0
Handle Animal: 4+1+3=8
Kn. Engineering: 1+2+3=6
Kn. Geography: 1+2+3=6
Kn. Local: 1+1+3=5
Kn. Nature: 1+2+3=6
Kn. Planes: 1+1+3=5
Linguistics: 1+2+3=6
Profession: 0+2+3=5
Ride: 0+3+3=6
Spellcraft: 1+2+3=6
Use Magic Device: 4+2+3=9

HP: 52
AC: 19
Touch: 16

Fort: 5
Ref: 2
Will: 5

BAB: 4
CMB: 3
CMD: 13

Weapon: Boar Spear+1 +6 (1d6+1)(1d6 daño de fuego)(4000 gp)
Armor: Parade Armor+3(9000gp)

Toughness
Augment Summoning
Mounted Combat
Craft Wondrous Item

Summoning Mastery
Cantrips
Life Link
Lesser Eidolon

Defensive Training
Magical Linguist
Keen Senses
Gnome Magic
Explorer
Weapon Familiarity
Low-Light Vision

.::Spells::.

0-level
Read Magic
Guidance
Acid Splash
Mage hand
Detect Magic
Mending

1-level
Mage armor
Life Conduit
Shield
Rejuvenate Eidolon,Lesser

2-level
Evolution Surge,Lesser
Haste
Create Pit
Barkskin

Mobius
Oculto:
Nombre: Mobius
Base form: Cuadrúpedo
Form: Dragón
Size: Medium
Speed: 40 ft
Nivel: 3

Str: 17
Dex: 15
Con: 13
Int: 7

Bluff: 0
Craft: -1
Fly: 2+3+3=8
Heal: 0+1+3=4
Kn. Planes: -1+1+3=3
Intimidate: 1+2+3=6
Profession: 0+3+3=6
Swim: 3+1+3=7
Sense Motive: 0
Perception: 0+3+3=6
Stealth: 2

HD: 3
HP: 23
AC: 16
Touch: 14

Fort: 3+1=4
Ref: 3+2=5
Will: 1+0=1

BAB: 3
CMB: 6
CMD: 18
Evolution Pool:5
Evolutions (base): Bite, limbs (legs)x2
Evolutions (extra): bite(1), claws(1), mount(1), Ability Increase(2)(Str+2)
Attack routine: +3(bite 1d6+5), 2 claws +3(1d4+3)

Power Attack
Flyby Attack

Darkvision
Link
Share Spells
Evasion

Imagen Mobius
Oculto:
Imagen
Frenker
Neonato

Notapor Engeram » Mié, 23 Abr 2014, 03:06

Oculto:
Human
Evoker (Admixture)
Neutral

=== Stats ===
Str 10,Dex 15,con 16,Int 22,Wis 10, Cha 12
=== Defense ===
AC: 15
Hp: 48 (7d6+21)
CMD: 15
Concentration: 12
=== Saves ===
Fort: +6
Ref : +5
Will: +5
=== Attacks ===

BAB: +3
=== Traits===
Desesperate focus, Magical lineage (Fireball), Metamagic master, Pragmatic activator

=== Feats===
1. Spell focus (evocation), Spell specialization, scribe scroll
2.
3. Extra traits
4.
5. Spell penetration, Empower spell
6.
7. Improved familiar

=== Skills ===
Use magic device (7): +13
Intimidate (7): +8
Scape artist (7): +15
Arcana (7): +16
Nature (7): +16
Planes (7): +16
Religion (3): +12
dungeoneering (7): +16
Engineering (1): +7
Spellcraft (7): +16
History (3): +12
Local (4): +13
Fly (2): +7

=== Special ===
Opposed schools (enchament, necromancy)
Arcane bond (familiar: shikikami)

=== Gear ===

+1 Slick Haramaki armor (4000 gp)
+1 Darkwood buckler (2000 gp)
Quickrunner shirt (1000 gp)
Lesser metamagic rod (selective) (3000 gp)
Wand of cure light wounds
Ioun torch
Handy havershack (2000 gp)

=== Spellbook ===

1st
Burning hand
Mage armor
Grease
Liberating command
Feather fall
Disguise self
Enlarge person

2nd
Protection from evil, communal
Resist energy
Glitterdust
Mirror image
Invisibility
Whispering wind
Web

3rd
Fireball (DC 21)
Dispel magic
Fly
Clariaudience/clarividence

4th
Telekinetic charge
Greater invisibility

=== Spells Prepared ===

0th level
Ray of frost
Detect magic
Prestidigitation
light

1st
Mage armor, Burning hand x2, Liberating command x2, Enlarge person

2nd
Invisibility, Glitterdust, Protection from energy communal, Mirror image, Resist energy x2.

3rd
Empowered fireball x3, Fly

4th
Telekinetic charge
greater invisibility
Última edición por Engeram el Mar, 22 Jul 2014, 05:08, editado 2 veces en total
Oculto:
=== Stats ===
Str 10,Dex 15,con 16,Int 22,Wis 10, Cha 12
=== Defense ===
AC: 15
Hp: 41 (6d6+18)
CMD: 15
Concentration:
=== Saves ===
Fort: +6
Ref : +5
Will: +5+2
=== Attacks ===

BAB: +3
=== Traits===
Desesperate focus, Magical lineage (Fireball), Metamagic master

=== Feats===
1. Spell focus (evocation), Spell specialization, scribe scroll
2.
3. Extra traits
4.
5. Spell penetration, Empower spell
6.

=== Skills ===
Use magic device (6): +12
Intimidate (6): +7
Scape artist (6): +14
Arcana (6): +15
Nature (6): +15
Planes (6): +15
Religion (3): +12
dungeoneering (6): +15
Spellcraft (6): +15
History (2): +11
Local (3): +12
Fly (1): +6

=== Special ===
Opposed schools (enchament, necromancy)
Arcane bond (familiar puercoespin)

=== Gear ===

+1 Slick Haramaki armor (4000 gp)
+1 Darkwood buckler (2000 gp)
Quickrunner shirt (1000 gp)
Lesser metamagic rod (selective) (3000 gp)
Wand of cure light wounds
Ioun torch
Handy havershack (2000 gp)

=== Spellbook ===

1st
Burning hand
Mage armor
Grease
Liberating command
Feather fall
Disguise self
Enlarge person

2nd
Protection from evil, communal
Resist energy
Glitterdust
Mirror image
Invisibility
Whispering wind
Web

3rd
Fireball (DC 21)
Dispel magic
Fly
Clariaudience/clarividence

=== Spells Prepared ===
Oculto:
0th level
Ray of frost
Detect magic

1st
Mage armor, Burning hand x2, Liberating command x2, Enlarge person

2nd
Invisibility, Glitterdust, Protection from energy communal, Mirror image, Resist energy x2.

3rd
Empowered fireball x3, Fly
Engeram
Neonato

Notapor Jake Sandfield » Jue, 12 Jun 2014, 05:01

Hoja de Personaje:

Oculto:
http://www.myth-weavers.com/sheetview.php?sheetid=923454

Trasfondo:

Oculto:
Jake fue criado en una tribu aborigen nómada. A temprana edad ya recibía los duros entrenamientos de su padre, el guerrero más fuerte de su gente. Siendo el menor de 4 hermanos varones, no contaba con la fuerza de los músculos ni la sabiduría de la experiencia para enfrentar a sus hermanos de igual a igual, por lo que siempre terminaba debajo de ellos en lo que a logros respecta. Principalmente su familia eran mortales arqueros. A Jake también se le daba bien, pero en comparación, era muy malo viendo las habilidades de sus hermanos. Igualmente Jake disfrutaba del combate cercano, ya que su gran agilidad era su única ventaja frente a los cuerpos mayores de sus rivales. Desde pequeño se entrenó en el uso de espadas cortas, logrando gran maestría en estas. Eso sí, como su familia era de grandes arqueros, Jake debió entrenar dicha técnica con ayuda de su tío, hermano de su madre, quien tenía más familiaridad con espadas y dagas.
El tiempo pasó sin muchos contratiempos, viajando de un lado a otro, Jake conoció a su compañero fiel, Colmillo, un lobo al que habían encontrado en un estado moribundo atacado por los buitres y abandonado de su manada en las colinas, y al que Jake salvó y crió desde entonces, curándolo, dándole alimento y agua, y refugio. En su tribu era común que hubiera muchos compañeros animales, y no todos eran del tipo doméstico tradicional, pero sus ancestrales conocimientos y técnicas de cuidado y enseñanzas, les permitían poder contra con su ayuda sin que representaran un gran peligro para su sociedad, además que gran parte de la tribu eran druidas, chamanes y veteranos exploradores, personas vinculadas fuertemente con el mundo natural.
Este vinculo que toda la tribu compartía con lo natural se vio fuertemente amenazado cuando se toparon con unos seres extraños que merodeaban por los alrededores. Unos llamados autómatas o robots, de gran tamaño, gran dureza y entraña composición corporal con tuercas, engranajes, desprendiendo mucho ruido, humo y vapor de sus orificios múltiples, estaban buscando a cierto fugitivo. Ninguno en la aldea sabía de quién hablaban pero creyendo que ocultaban algo, los extraños atacaron. Las flechas no los penetraban, las espadas les rebotaban, y sus lanzas lanzaban descargas luminosas que mandaban a volar a los guerreros más bravos. Sólo quedó escapar, pero muchos murieron y varios quedaron atrapados, entre ellos 2 hermanos de Jake. Con el objetivo de recuperarlos, los sobrevivientes idearon una emboscada, después de todo, seguían siendo superiores en número. Con ayuda de osos, lobos y tigres, lograron detener la fuerza voraz de los autómatas, y los poderes druídicos los ataban a la tierra, permitiendo que los exploradores más capacitados apuntaran a los engranajes y partes más vulnerables visibles. Jake mismo tomó sus espadas y masacró a uno de los autómatas, descubriendo que una vez bien estudiados, no resultaban tan invencibles como antes. La tribu recuperó a su gente ese día, pero el precio pagado fue muy alto, y por temor a que más vinieran, decidieron migrar a una parte más alejada. Jake decidió ir al pueblo de donde creía venían dichas bestias, necesitaba entender quien las comandaba y porque hacían lo que hacían. Gran parte de sus amigos, y hasta su tío, habían muerto por su culpa, y les había generado un especial rencor. Su padre entendió que el camino de su hijo se separaba del resto, y aunque en un principio quiso hacerle cambiar de parecer, descubrió que su mirada era la de un hombre determinado, ya no era un niño.
En su viaje a la ciudad, Jake, y Colmillo, su compañero, se encontraron con varias dificultades, pero le ayudaron como experiencia, para estudiar también a sus nuevos enemigos, y para prepararse a un reto mayor...

Cualquier error en la Hoja de personaje o inconsistencia en la historia (comportamiento de los autómatas por ejemplo que no se bien o lugar donde trascurre, puse una ciudad, y cosas por el estilo) me lo hacen saber y lo cambio.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ficha: Jake Sandfield

Hablo
Pienso
Jake Sandfield
Sangre Débil

Notapor PlatinumScales » Vie, 18 Jul 2014, 03:57

Imagen
SIlver
BG
Oculto:
El gran lobo, fuerte y orgulloso casa al conejo para alimentar a sus crías, cuida de los suyos y vive por la manada, pero el lobo no es nadie sin el conejo que le sirve de alimento, por eso el lobo agradece al conejo, por que este le da vida. El hombre fuerte y orgulloso mata por placer, devora lo que se encuentra, mata a los suyos, el hombre da muerte a la tierra. El lobo debe matar al hombre.
La guerra está en la naturaleza del hombre y la justicia está en la naturaleza, esto es lo que se nos enseña desde la niñez. Somos los hijos del gran espíritu, nosotros somos los que velamos por que se cumpla su plan. El gran espíritu es sabio, su sabiduría no es la de uno sino la de todos los seres que nacen de él y al morir vuelven a él. Seguimos sus voces, preservamos a sus criaturas y el cuida de nosotros.
El viento de la tundra trajo nómadas que huían del hombre, ellos eran elfos, hijos del gran espíritu. Ellos venían de muy lejos y no sabían cómo sobrevivir en este lugar algunos murieron en el camino, muchos otros agonizaban, ahí fue cuando encontraron al hombre, pero el hombre les presto su mano, los llevo a su casa y fueron alimentados y sus heridas sanadas. Estos hombres se llamaban los Kellids, ellos eran la guerra, pero también tenían compasión, ellos veneraban al gran espíritu en formas diferentes. Ambas tribus aprendieron la una de la otra y se convirtieron en una sola.
Por generaciones el gran espíritu nos ha dicho cuando es el mejor momento para cultivar, cuando debemos cazar, nos dice cuando guardar alimento y cuando él los tiempos serán difíciles. Ahora el gran espíritu nos dice que sufre por que el hombre ha traído la guerra, cuando mi el gran espíritu le mostro a mi padre la devastación del hombre mi padre supo que era hora de que yo entrara en comunión con el espíritu.
Fue mi turno entonces como el de mis hermanos en su momento de convertirme en un chamán, aquel que habla con el gran espíritu. Fue cuando él me mostro el poder del hombre y como lo usaba para la destrucción, comprendí que de una u otra forma esto debía terminar. El espíritu me ha otorgado a uno de sus hijos para que me ayude en esta tarea y yo haré lo que sea necesario para completarla.
Han sido ya 7 años desde que Gauru me fue entregado, juntos iniciamos un viaje que nos vuelto más fuertes, juntos hemos combatido al hombre, pero esta batalla no parece tener fin, el hombre tiene ahora “Maquinas” que lo ayudan… creo que yo también necesitare ayuda…

Character Sheet
Oculto:
Name: Silver
Race: Half-Elf
Player: PlatinumScales
Classes: Monk1 Summoner6

Alignment: Lawful Neutral
Vision: Low-Light Vision
Speed: Walk 30 ft.
Languages: Auran, Common, Elven, Undercommon

Hit Points: 49 (49 + 54)

Stat Score Mod Synt SMod
STR 11 (+0) (20) (+5)
DEX 10 (+0) (16) (+3)
CON 14 (+2) (16) (+3)
INT 15 (+2)
WIS 20 (+5)
CHA 16 (+3)

Fortitude: +6 (+9)
Reflex: +4 (+9)
Will: +12(+14)

-------------------------- Combat --------------------------

AC: 15(10 + 5 wis) (28)

Touch / Flat Footed
15(20) / 15 (25)

Initiative: +0 (+3)
BAB: +4 (+5)
Melee tohit: +4 (+10)

Unarmed attack: +4 1d6 20/x2

Flurry of Blows: +3/+3 1d6 20/x2

*Bite: +5 1d6+5 20/x2

*Claw: +10/+10 1d6+5 20/x2

*Rake +10/+10 1d4+5 20/x2

*Rend 1d6+7

CMB + 4 (+10)
CMD 19 (+28)
+2 for grapple
*+6 for grapple

*Special
*Darkvision 60 feet.
*Evasion
*Devotion (+4 morale bonus on Will saves against enchantment spells )

-------------------------- Skills --------------------------
Skill Total Rnk Stat Msc
Acrobatics 13 7.0 0 6
Appraise 2 0.0 2 0
Bluff 3 0.0 3 0
Climb 10 7.0 0 3
Craft (Untrained) 2 0.0 2 0
Diplomacy 4 1.0 3 0
Disguise 3 0.0 3 0
Escape Artist 0 0.0 0 0
Fly 0 0.0 0 0
Heal 5 0.0 5 0
Intimidate 3 0.0 3 0
Knowledge (Nature) 9 4.0 2 3
Perception 17 7.0 5 5
Perform (Untrained) 3 0.0 3 0
Ride 0 0.0 0 0
Sense Motive 5 0.0 5 0
Stealth 0 0.0 0 0
Survival 5 0.0 5 0
Swim 7 4.0 0 3

-------------------------- Feats ---------------------------
Arcane Strike
As a swift action, you can imbue your weapons with a fraction of your power. For 1 round, your weapons deal +1 damage and are treated as magic for the purpose of overcoming damage reduction. For every five caster levels you possess, this bonus increases by +1, to a maximum of +5 at 20th level.

Crushing Blow
You can make a Stunning Fist attempt as a full-round action. If successful, instead of stunning your target, you reduce the target's AC by an amount equal to your Wisdom modifier for 1 minute. This penalty does not stack with other penalties applied due to Crushing Blow.

Defiant Luck
1/day, after you roll a natural 1 on a saving throw or a critical hit is confirmed against you, you can either reroll that saving throw, or force the creature that confirmed the critical hit against you to reroll the critical confirmation roll. This does not stack with other effects that allow you to reroll a saving throw or an attack roll. You may only make one reroll.

Inexplicable Luck
Once per day, as a free action before a roll is made, you gain a +8 bonus on any single d20 roll. You can also use this ability after the roll is made, but if you do, this bonus is reduced to +4.

Skill Focus (Acrobatics)

Improved Unarmed Strike
You are considered to be armed even when unarmed-you do not provoke attacks of opportunity when you attack foes while unarmed. Your unarmed strikes can deal lethal or nonlethal damage, at your choice.

Stunning Fist

Improved Grapple:
You do not provoke an attack of opportunity when performing a grapple combat maneuver. In addition, you receive a +2 bonus on checks made to grapple a foe. You also receive a +2 bonus to your Combat Maneuver Defense whenever an opponent tries to grapple you.

Fused Eidolon
A synthesist summons the essence of a powerful outsider to meld with his own being. The synthesist wears the eidolon like translucent, living armor. The eidolon mimics all of the synthesist’s movements, and the synthesist perceives through the eidolon’s senses and speaks through its voice, as the two are now one creature.

While fused with his eidolon, the synthesist uses the eidolon’s physical ability scores (Strength, Dexterity, and Constitution), but retains his own mental ability scores (Intelligence, Wisdom, and Charisma). The synthesist gains the eidolon’s hit points as temporary hit points. When these hit points reach 0, the eidolon is killed and sent back to its home plane. The synthesist uses the eidolon’s base attack bonus, and gains the eidolon’s armor and natural armor bonuses and modifiers to ability scores. The synthesist also gains access to the eidolon’s special abilities and the eidolon’s evolutions. The synthesist is still limited to the eidolon’s maximum number of natural attacks. The eidolon has no skills or feats of its own. The eidolon must be at least the same size as the synthesist. The eidolon must have limbs for the synthesist to cast spells with somatic components. The eidolon’s temporary hit points can be restored with the rejuvenate eidolon spell.
While fused, the synthesist loses the benefits of his armor. He counts as both his original type and as an outsider for any effect related to type, whichever is worse for the synthesist. Spells such as banishment or dismissal work normally on the eidolon, but the synthesist is unaffected. Neither the synthesist nor his eidolon can be targeted separately, as they are fused into one creature. The synthesist and eidolon cannot take separate actions. While fused with his eidolon, the synthesist can use all of his own abilities and gear, except for his armor. In all other cases, this ability functions as the summoner’s normal eidolon ability (for example, the synthesist cannot use his summon monster ability while the eidolon is present).

This ability replaces the class’s eidolon ability, bond senses, and life bond.

The following class abilities function differently for synthesist summoners.
Fused Link (Su)

Starting at 1st level, the synthesist forms a close bond with his eidolon. Whenever the temporary hit points from his eidolon would be reduced to 0, the summoner can, as a free action, sacrifice any number of his own hit points. Each hit point sacrificed this way prevents 1 point of damage done to the eidolon (thus preventing the loss of the summoner’s temporary hit points), preventing the eidolon from being killed and sent back to its home plane.

This ability replaces life link.

Shielded Meld (Ex)

At 4th level, whenever the synthesist is fused with his eidolon, he gains a +2 shield bonus to his Armor Class and a +2 circumstance bonus on his saving throws.

This ability replaces shield ally.

Maker’s Jump (Sp)

At 6th level, whenever the synthesist is fused with his eidolon, the synthesist can cast dimension door as a spell-like ability using his caster level. This ability only affects the fused synthesist and eidolon. The synthesist can use this ability once per day at 6th level, plus one additional time per day for every six levels beyond 6th.

This ability replaces maker’s call and transposition.

------------------------- Equipment ------------------------
Name QTY LBS
Ring of Sustenance 1 0lbs Special: This ring continually provides its wearer with life-sustaining nourishment.
Shirt of Immolation 1 1lbs Special: Deals 1d6+10 fire damage to a grappling creature up to 10 rounds per day.
Boots of Speed 1 1lbs Special: As free action, Haste for up to 10 rounds each day
Flurry of Blows 1 0lbs
Total weight carried:
Current load: Light
Encumbrance
Light: 38
Medium: 76
Heavy: 115
--------------------------- Magic --------------------------

Summoner Spells

Level 0
Detect Magic (Divination)
Saves: None DC: Casting: 1 standard action
Duration: Concentration, up to 6 minutes [D] Range: 60 ft. Components: V, S
SR: No Effect: You detect magical auras. Target: Cone-shaped emanation
DESC: You detect magical auras.
DESC 2: You detect magical auras.
Guidance (Divination)
Saves: Will negates (harmless) DC: 13 Casting: 1 standard action
Duration: 1 minute or until discharged Range: Touch Components: V, S
SR: Yes Effect: This spell imbues the subject with a touch of divine guidance. Target: Creature touched
DESC: This spell imbues the subject with a touch of divine guidance.
DESC 2: This spell imbues the subject with a touch of divine guidance.
Mage Hand (Transmutation)
Duration: Concentration Range: Close (40 ft.) Components: V, S
SR: No Effect: You point your finger at an object and can lift it and move it at will from a distance. Target: One nonmagical, unattended object weighing up to 5 lbs.
DESC: You point your finger at an object and can lift it and move it at will from a distance.
DESC 2: You point your finger at an object and can lift it and move it at will from a distance.
Mending (Transmutation)
Saves: Will negates (harmless, object) DC: 13 Casting: 10 minutes
Duration: Instantaneous Range: 10 ft. Components: V, S
SR: Yes (harmless, object) Effect: This spell repairs damaged objects, restoring 1d4 hit points to the object. Target: One object of up to 6 lb.
DESC: This spell repairs damaged objects, restoring 1d4 hit points to the object.
DESC 2: This spell repairs damaged objects, restoring 1d4 hit points to the object.
Message (Transmutation, AirSchool)
Duration: 60 minutes Range: Medium (160 ft.) Components: V, S, F
SR: No Effect: You can whisper messages and receive whispered replies. Target: 6 creatures
DESC: You can whisper messages and receive whispered replies.
DESC 2: You can whisper messages and receive whispered replies.
Read Magic (Divination)
Saves: DC: Casting: 1 standard action
Duration: 60 minutes Range: Personal Components: V, S, F
SR: Effect: You can decipher magical inscriptions on objects--books, scrolls, weapons, and the like--that would otherwise be unintelligible. Target: You
DESC: You can decipher magical inscriptions on objects--books, scrolls, weapons, and the like--that would otherwise be unintelligible.
DESC 2: You can decipher magical inscriptions on objects--books, scrolls, weapons, and the like--that would otherwise be unintelligible.

Level 1
Enlarge Person (Transmutation)
Saves: Fortitude negates DC: 14 Casting: 1 round
Duration: 6 minutes [D] Range: Close (40 ft.) Components: V, S, M
SR: Yes Effect: This spell causes instant growth of a humanoid creature, doubling its height and multiplying its weight by 8. Target: One humanoid creature
DESC: This spell causes instant growth of a humanoid creature, doubling its height and multiplying its weight by 8.
DESC 2: This spell causes instant growth of a humanoid creature, doubling its height and multiplying its weight by 8.
Mage Armor (Conjuration)
Saves: Will negates (harmless) DC: 14 Casting: 1 standard action
Duration: 6 hours [D] Range: Touch Components: V, S, F
SR: No Effect: An invisible but tangible field of force surrounds the subject of a mage armor spell, providing a +4 armor bonus to AC. Target: Creature touched
DESC: An invisible but tangible field of force surrounds the subject of a mage armor spell, providing a +4 armor bonus to AC.
DESC 2: An invisible but tangible field of force surrounds the subject of a mage armor spell, providing a +4 armor bonus to AC.
Rejuvenate Eidolon, Lesser (Conjuration)
Duration: Instantaneous Range: Touch Components: V, S, M (a drop of your blood)
SR: No Effect: Eidolon cured 1d10+5 damage. Target: eidolon touched
DESC: Eidolon cured 1d10+(min(CASTERLEVEL,5)) damage.
DESC 2: Eidolon cured 1d10+5 damage.
Shield (Abjuration)
Saves: DC: Casting: 1 standard action
Duration: 6 minutes [D] Range: Personal Components: V, S
SR: Effect: Shield creates an invisible shield of force that hovers in front of you. Target: You
DESC: Shield creates an invisible shield of force that hovers in front of you.
DESC 2: Shield creates an invisible shield of force that hovers in front of you.

Level 2
Sumon eidolon

Evolution Surge, Lesser (Transmutation)
Saves: Will negates (harmless) DC: 15 Casting: 1 standard action
Duration: 6 minutes Range: Touch Components: V, S, M (a chameleon scale)
SR: No Effect: Grants eidolon an evolution worth up to 2 evolution points. Target: Your eidolon
DESC: Grants eidolon an evolution worth up to 2 evolution points.
DESC 2: Grants eidolon an evolution worth up to 2 evolution points.
Haste (Transmutation)
Saves: Fortitude negates (harmless) DC: 15 Casting: 1 standard action
Duration: 6 rounds Range: Close (40 ft.) Components: V, S, M
SR: Yes (harmless) Effect: The transmuted creatures move and act more quickly than normal. Target: 6 creatures, no two of which can be more than 30 ft. apart
DESC: The transmuted creatures move and act more quickly than normal.
DESC 2: The transmuted creatures move and act more quickly than normal.
Invisibility (Illusion)
Saves: Will negates (harmless) or Will negates (harmless, object) DC: 15 Casting: 1 standard action
Duration: 6 minutes [D] Range: Personal or touch Components: V, S, M/DF
SR: Yes (harmless) or yes (harmless, object) Effect: The creature or object touched becomes invisible. Target: You or a creature or object weighing no more than 600 lbs.
DESC: The creature or object touched becomes invisible.
DESC 2: The creature or object touched becomes invisible.

Gauru
Oculto:
Name: Gauru
Race: Eidolon (Quadruped)

Hit Points: 54

Stat Score Mod
STR 20 (+5)
DEX 16 (+3)
CON 16 (+3)

AC: +13 (+ 8 nat + 3 dex + 2 shield)

BAB: +5

Special
Darkvision 60 feet.
Evasion
Devotion (+4 morale bonus on Will saves against enchantment spells )

Evolutions 15
(9 + 1.5 favored class + 1.5 wildcaller + 3 house rule)

Free Evolutions

bite, limbs (legs) (2).

1 Point

Claws
Improved Natural Armor
Pounce

2 Point
Ability Increase Con
Ability Increase STRx2
Rend
Grab
Rake
Imagen
PlatinumScales
Ghoul

Notapor Green Goblin » Jue, 31 Jul 2014, 02:13

:Q

Golden SUN

Oculto:
Golden Sun.
La casa de Golden Sun es un constante ajetreo, desde hace muchos años su familia se ha dedicado a la venta y compra de objetos y la manofactura de armas, también conocida como “Prisma Star”, una de las mejores tiendas de la ciudad, una bonita estrella multicolor iluminaba la portada y todos los productos de la tienda tienen estampada una igual.
Desde joven Golden inició su carrera como un vendedor, criado por su padre y su abuelo, tuvo que aprender el arte de vender y comprar desde pequeño, ya sea con las cosas estándar, como con cosas bien interesantes.
Un poco a la fuerza, por pasar todo su tiempo entre viejos fierros, fundiciones y armas se interesó en la metalurgia de los objetos, siempre juntando partes y tratando de crear cosas nuevas, se sorprendía cada vez que llegaba cualquier objeto nuevo para reparar, en el negocio de la familia.
El primer día que vio un revolver, o un cañón fueron las tardes más emocionantes que tuvo, ya sea investigar cómo funcionaban, preguntando hasta cansar a la gente que debía trabajar con ellos, llenaron su corazón con un deseo inquebrantable. DESEABA manejar esas armas y transformarse en un Gunslinger.
Adelantó un poco el paso y pasaba todo el tiempo posible aprendiendo el arte de la alquimia, con su propia familia, estudiando con los alquimistas reconocidos de la ciudad o cualquier caminante con mucho que enseñar en dicho arte. Sabía cómo hacer municiones cuando salió de viaje.
Quizá le previsión de querer viajar grandes distancias y sus sueños lúcidos constantes, le llevaron a crear varios artilugios en su vida, algunos no tan útiles como otros, pero no por eso menos ingeniosos: lápices con imán (para pegar en cualquier lugar), una abanico movido por la rueda de un hámster, una suela de hierro con ruedas grandes al costado, la cual ideó sentado en un estanque, mirando pasar las carrozas y pensando “por qué no poner ruedas en los zapatos, me moveré más rápido”, no lograba moverse tan rápido, pero era mejor y más divertido que ir a pie, y así sucesivamente iba dibujando sus sueños lúcidos en algunos cuadernos que mantenía para sí.

Cuando tuvo edad para matar (14 años), salió a buscar su profesión soñada, la de un pistolero que pudiese valerse por sí mismo en las áridas tierras del desierto, como la más alejada montaña, en resumen, todo terreno.
Salió de su ciudad a la Universidad de la Táctica y Estrategia, tras 2 años de esfuerzos y vicisitudes, se perfeccionó en armas a dos manos, Mosqueteros llamaban a su escuadrón, donde el agresivo capitán Alberto forjaba mentes y almas para aprender las artes de los mosqueteros, y su fiereza en combate.
“Ataca recarga, muévete! Corra Star! No se quede atrás del grupo” son las palabras que más resonaban en la mente de Golden
Después de varios años, volvió a casa, se dedicó a hacer armas para la venta y, de cuando en cuando, se dedicaba a buscar aventuras con un grupo de amigos.

números

Oculto:
Nombre: Golden Sun
Raza: Humano
Clase: Gunslinger 5 / 2 inquisidor
Archetype: musket master
Tamaño: Medium
Nivel: 7
Base speed: 30 ft
Deidad: Politeista
Alignment: Caótico neutral
Altura: 2.10 m
Peso: 85
Ojos: Dorados
Idioma:

Str: 14
Dex: 22 +1 lvl 4 +2 humano +2 (cada 2 niveles)
Con: 18 +1 (cada 2 niveles)
Int: 16
Wis: 18 +1 bono smash
Cha: 12

Revisar web myth-weavers (aca des actualizada)
.::Skills::. Rangos Base Claseo penalizador Total
Acrobatics (Dex), 7 5 3 -1 14
Bluff (Cha), 1 1 3 5
Climb (Str), 1 2 3 -1 5
Craft Alquimia(Int), 7 3 3 13
Handle Animal (Cha), 1 1 3 5
Heal (Wis), 4 4 3 11
Intimidate (Cha), 6 1 3 10
Knowledge (engineering) (Int), 4 3 3 10
Knowledge (local) (Int), 4 3 3 10
Perception (Wis), 7 4 3 14
Profession COMERCIANTE(Wis), 1 4 3 8
Ride (Dex), 1 5 3 -1 8
Sleight of Hand (Dex), 7 5 3 -1 14
Survival (Wis), 4 4 3 11
Swim (Str). 1 1 3 -1 4

HP: 85 52 (5d10+2d8) + 28 (con) +5 (clase favorita)
AC: = 22 +6 armadura +5 dex +1 dodge
Touch:
Flat-Footed:

Fort: 5 + 3 = 8
Ref: 5 +5 = 10
Will: 2 +3 +1 = 6

BAB: 6 / 1
CMB:
CMD:

Lvl1: point blank shot
Bono Arquetipo: rapid reload (musket)
Humano: Weapon Focus (musket)
Lvl3: precise shot
Gunslinger bono: deadly aim
Lvl 5: vital strike
Lvl 7: +2 Grit

social
Rich Parents
You were born into a rich family, perhaps even the nobility, and even though you turned to a
life of adventure, you enjoy a one-time benefit to your initial finances.
Benefit: Your starting wealth increases to 900 gp.

FAith
Indomitable Faith
You were born in a region where your faith was not popular, but you still have never abandoned it
. Your constant struggle to maintain your own faith has bolstered your drive.
Benefit: You gain a +1 trait bonus on Will saves.

Combat
Reactionary

You were bullied often as a child, but never quite developed an offensive response.
Instead, you became adept at anticipating sudden attacks and reacting to danger quickly.
Benefit: You gain a +2 trait bonus on initiative checks.

Deeds
Gunslingers spend grit points to accomplish deeds. Most deeds grant the gunslinger some momentary bonus or effect, but there are some that provide longer-lasting effects. Some deeds stay in effect as long as the gunslinger has at least 1 grit point. The following is the list of base gunslinger deeds. A gunslinger can only perform deeds of her level or lower. Unless otherwise noted, a deed can be performed multiple successive times, as long as the appropriate amount of grit is spent to perform the deed.

Deadeye (Ex): At 1st level, the gunslinger can resolve an attack against touch AC instead of normal AC when firing beyond her firearm’s first range increment. Performing this deed costs 1 grit point per range increment beyond the first. The gunslinger still takes the –2 penalty on attack rolls for each range increment beyond the first when she performs this deed.
Steady Aim (Ex) At 1st level, as long as a musket master has at least 1 grit point, she can take a move-equivalent action to increase the accuracy of a two-handed firearm. When she does, she increases the range increment of the firearm she is firing by 10 feet. This stacks with other abilities that increase her range increment.
This deed replaces the gunslinger’s dodge deed.
Quick Clear (Ex): At 1st level, as a standard action, the gunslinger can remove the broken condition from a single firearm she is currently wielding, as long as that condition was gained by a firearm misfire. The gunslinger must have at least 1 grit point to perform this deed. Alternatively, if the gunslinger spends 1 grit point to perform this deed, she can perform quick clear as a move-equivalent action instead of a standard action.
Gunslinger Initiative (Ex): At 3rd level, as long as the gunslinger has at least 1 grit point, she gains the following benefits. First, she gains a +2 bonus on initiative checks. Furthermore, if she has the Quick Draw feat, her hands are free and unrestrained, and the firearm is not hidden, she can draw a single firearm as part of the initiative check.
Pistol-Whip (Ex): At 3rd level, the gunslinger can make a surprise melee attack with the butt or handle of her firearm as a standard action. When she does, she is considered to be proficient with the firearm as a melee weapon and gains a bonus on the attack and damage rolls equal to the enhancement bonus of the firearm. The damage dealt by the pistol-whip is of the bludgeoning type, and is determined by the size of the firearm. One-handed firearms deal 1d6 points of damage (1d4 if wielded by Small creatures) and two-handed firearms deal 1d10 points of damage (1d8 if wielded by Small creatures). Regardless of the gunslinger’s size, the critical multiplier of this attack is 20/×2. If the attack hits, the gunslinger can make a combat maneuver check to knock the target prone as a free action. Performing this deed costs 1 grit point.
Fast Musket (Ex) At 3rd level, as long as the musket master has 1 grit point, she can reload any two-handed firearm as if it were a one-handed firearm.
This deed replaces the utility shot deed.
Dead Shot (Ex): At 7th level, as a full-round action, the gunslinger can take careful aim and pool all of her attack potential into a single, deadly shot. When she does this, she shoots the firearm at a single target, but makes as many attack rolls as she can, based on her base attack bonus. She makes the attack rolls in order from highest bonus to lowest, as if she were making a full attack. If any of the attack rolls hit the target, the gunslinger’s single attack is considered to have hit. For each additional successful attack roll beyond the first, the gunslinger increases the damage of the shot by the base damage dice of the firearm. For instance, if a 7th-level gunslinger firing a musket hits with both attacks, she does 2d12 points of damage with the shot, instead of 1d12 points of damage, before adding any damage modifiers. Precision damage and extra damage from weapon special abilities (such as flaming) are added with damage modifiers and are not increased by this deed. If one or more rolls are critical threats, she confirms the critical once using her highest base attack bonus –5. For each critical threat beyond the first, she reduces this penalty by 1 (to a maximum of 0). The gunslinger only misfires on a dead shot if all the attack rolls are misfires. She cannot perform this deed with a blunderbuss or other scatter weapon when attacking creatures in a cone. The gunslinger must spend 1 grit point to perform this deed.

Startling Shot (Ex): At 7th level, a gunslinger with least 1 grit point can spend a standard action to purposely miss a creature that she could normally hit with a firearm attack. When she does, that creature becomes flat-footed until the start of its next turn.

Targeting (Ex): At 7th level, as a full-round action, the gunslinger can make a single firearm attack and choose part of the body to target. She gains the following effects depending on the part of the body targeted. If a creature does not have one of the listed body locations, that part cannot be targeted. This deed costs 1 grit point to perform no matter which part of the creature she targets. Creatures that are immune to sneak attacks are immune to these effects.

• Arms: On a hit, the target takes no damage from the hit but drops one carried item of the gunslinger’s choice, even if the item is wielded with two hands. Items held in a locked gauntlet are not dropped on a hit.
• Head: On a hit, the target is damaged normally, and is also confused for 1 round. This is a mind-affecting effect.
• Legs: On a hit, the target is damaged normally and knocked prone. Creatures that have four or more legs or that are immune to trip attacks are immune to this effect.
• Torso: Targeting the torso threatens a critical on a 19–20.
• Wings: On a hit, the target is damaged normally, and must make a DC 20 Fly check or fall 20 ft.

Nimble (Ex)
Starting at 2nd level, a gunslinger gains a +1 dodge bonus to AC while wearing light or no armor. Anything that causes the gunslinger to lose her Dexterity bonus to AC also causes the gunslinger to lose this dodge bonus. This bonus increases by +1 for every four levels beyond 2nd level (to a maximum of +5 at 20th level).
Bonus Feats
At 4th level, and every four levels thereafter, a gunslinger gains a bonus feat in addition to those gained by normal advancement. These bonus feats must be combat or grit feats.
Rapid Reloader
At 1st level, a musket master gains Rapid Reload (muskets) as a bonus feat.
Musket Training (Ex)
Starting at 5th level, a musket master increases her skill with two-handed firearms. She gains a bonus on damage rolls equal to her Dexteritymodifier, and when she misfires with a two-handed firearm, the misfire value increases by 2 instead of 4. Every four levels thereafter (9th, 13th, and 17th), the bonus on damage rolls increases by +1. At 13th level, a musket master never misfires with a two-handed firearm.
This replaces gun training 1, 2, 3, and 4.

items

Oculto:
Items 23500 + 900 24.400
Total: 24.400 - 23400 -1000
Crown of swords - 6000 advance race guide pag. 78
Mosquete doble cañon grande +1 free +2300
Armadura de mitril 10200
Cimatarra de gran calidad 315
Balas 2950
Carruaje (especial), 2 caballos pesados + lujos 690
Pociones 350 - curación lvl 1
Varios 550
Mapa 50
Patines 15
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Balas -
Gunsmith kit 15
Cartridge Paper 50 free + 100 1200
Olio del silencio 500
Bullet adamantina x5 305
Bullet silver x12 300
Bullet x100 100
Black powder x100 500
Powder horn 10 30

Varios
Libro de retratos 10
Cuaderno y lápiz de carbón 20